dinsdag 1 maart 2011

Bericht uit Kenia!!!

Ik heb via Compassion bericht uit Kenia gehad vanuit het project van Moses, ons sponsorkind.
Voor het geld wat ik verdien met mijn webwinkeltje voor Compassion, hadden ze een paar dingen gezocht in dit project.

Ze hadden 2 dingen, die ze graag zouden willen hebben;
- Een boekenkast om de studieboeken in te zetten.
- Ze wilden graag stalen deuren kopen en laten plaatsen in de keuken.

Dit hebben ze al kunnen doen!:

Ze hebben een boekenkast gekocht zodat ze hun boeken goed kunnen bewaren. De deuren van de keuken en de keuken zelf zijn gerenoveerd van het geld. Ook hebben ze het kantoor van het project gerenoveerd.

Vanuit het project spreken ze hun dank uit voor de giften en geven ze aan dat hierdoor de uitstraling van het kantoor en de keuken enorm verbeterd zijn.

Ze hebben flinke vooruitgang geboekt door de giften.


Deze foto's kreeg ik er bij gestuurd;

De renovatie van de keuken en de stalen deuren!






De boekenkast.


De renovatie van het kantoor.






Is het niet geweldig! Wat hebben ze veel kunnen doen!
Ik ben ontzettend blij verrast! Heel fijn, dat je zoveel kunt betekenen.
En ik vind het zo ontzettend leuk, dat ze de moeite hebben genomen om overal foto's van te maken. Erg leuk om te zien allemaal!

Ik dank iedereen, die tot nu toe bij mij bestellingen hebben gedaan en/of een gift hebben gedaan. Mede dankzij jullie is dit allemaal mogelijk gemaakt!
Ik hoop, dat er later nog veel meer gedaan kan worden!

8 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat je al die foto's hebt gekregen. Dan kan je echt zien wat er allemaal gedaan wordt en dat is heel veel...
    Echt super dat je op deze manier kan helpen, toch!
    Groetjes, Natasja
    ps: prima van die award, maar het comliment wilde ik toch geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amigurumikraam1 maart 2011 om 12:01

    Hee Tamara

    Super om te zien wat er allemaal gedaan kan worden! Dan weet je waar je het voor doet. Ga zo door!

    Groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!

    Leuk om er fotos van te zien.

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk om dat zo teruggekoppeld te krijgen, en wat veel foto's erbij!! Heeel gaaf om te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi nieuws! Ik ben benieuwd wat ze de volgende keer doen ben jij dat ook? Zo wel zou dat wel leuk zijn. En wist je dat ik bij de eerste 5 vrienden een giveaway hou het zou leuk zijn als je een paar mensen voor me uitnodigd.

    Groetjes Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig Tamara. Dat ze er zoveel voor kunnen doen. Dat geeft je toch een overweldigend gevoel.
    Ik ben heel trots op je.

    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig Tamara :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee prachtig zeg! Leuk dat je op deze manier nog veel meer contact hebt met je sponsorkind. Als je het leuk vindt voor je winkeltje, ik heb misschien nog wel bruikbaars. Mail me anders even laban@solcon.nl
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen