dinsdag 24 mei 2011

Een geruit Muziek-Uiltje! En nog meer...

Het is hier wat stil op de blog...
Het gaat al een hele poos niet zo goed met mij.
Veel pijn en veel moe... En daarbij regelmatig migraine.
Ik probeer jullie blogs wat te lezen, maar zoals jullie vast begrijpen, is dat als je moe bent, naast alle ander dingen, niet eenvoudig om allemaal bij te houden. Dus het spijt me, dat ik het allemaal wat heb af laten weten. Ook heb ik niet veel fut gehad om leuke berichtjes op de blog te schrijven. Ik hoop, dat dit snel weer veranderd.

Dit betekent niet, dat ik stil zit qua haken.
Gelukkig lukt dat allemaal nog wel grotendeels.

Deze heb ik net in opdracht gemaakt.
Zo leuk! Het is ineens een heel ander uiltje!





Ook ben ik weer met een woodland-mobile bezig en daarbij wilde ze graag deze hele grote Uil.



Ook ben ik bezig met de ooievaar van mijn lieve vriendin Veronique. Die zal binnenkort wel verschijnen. Neem eens een kijkje op haar blog en in haar winkel. Ze verkoopt zulke mooie spulletjes!

Voor de rest komen er regelmatig uilen door mijn handen, wat heerlijk ontspannen werkt.

Binnenkort wil ik jullie als trouwe volgers weer eens trakteren op een Give-Away!
Ik vind het zo leuk, dat jullie mijn blog lezen en al die leuke reacties posten. Dat doet me ontzettend veel goeds!!!
Wat zouden jullie nu een ontzettend leuke give-away vinden???

14 opmerkingen:

  1. De geruite uil is echt mooi! De kleuren passen zo goed bij elkaar. Vervelend dat je je minder voelt. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uiltjes heb je weer gemaakt!
    Wat ik een leuke give-away vind...dat je je creativiteit deelt. Voor mij geef je daar al veel mee weg; nl. inspiratie. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en dat er voor al die lichamelijke tegenslagen oplossingen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer super mooie creaties!!! Veel beterschap voor jou hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt weer, zeg! Super! Dikke complimenten!
    En hopelijk word je snel weer wat meer de "oude". Migraine is echt waardeloos, weet er helaas alles van... :-(
    Veel beterschap gewenst!
    En wat betreft de give-away... Moeilijk, hoor!
    Een leuke sleutelhanger/tashanger?
    Je verzint vast wel wat leuks!

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap voor jou!!! Mooie uiltjes weer....
    Ik zie uit naar je give away...x Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tamara,ze zijn weer erg leuk geworden. In ieder geval wens ik je van harte beterschap. Wat betreft de give-away: verras ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend zeg, veel beterschap.
    Die uilen zijn trouwens helemaal te gek!
    Mijn complimenten :)
    Ik hou vooral van kleine kleurrijke, vrolijke frutsels. Maakt niet uit wat.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he Tamara, ja de ruitjes zijn inderdaad heel leuk, toen je het uitlegde aan de telefoon snapte ik het nog niet helemaal, maar nu wel, superleuk geworden.
    En bedankt he voor de linkjes!!! dikke(k)
    Vero

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De ruitjes maken het inderdaad ineens een heel ander uiltje, leuk!
    Sterkte met de pijn, ik hoop dat je je snel beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige mooie uil heb je gemaakt..SUPERLEUKE kleuren...
    Sterkte met de pijn en de migraine..hoop dat je gauw weer opknapt

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. "Na een dag met pijn
    iets ingenomen
    Geheel ontspannen
    in een roes
    bijna vrolijk
    zoals ik me nu voel
    besef ik dat iedereen
    zich meestal zo voelt,
    zonder het te beseffen."

    Een klein tekstje, ooit uit de krant.

    En wat kun je dan genieten als er zo iets moois onder je handen vandaan groeit.
    En vervolgens die verraste, glunderende snoeten, als je er iemand blij mee maakt!!
    Prachtige wijze uilen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel allemaal voor jullie leuke en lieve reacties!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAt maak jij toch mooie uilen! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap!!
    Ik vind je geruite uil echt helemaal geweldig!! =]
    Ziet er meteen heel anders uit, echt onwijs leuk!!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen