dinsdag 19 maart 2013

Tashangers en Revalidatie.

Ik heb weer eens een paar tashangers met een gehaakt Uiltje gemaakt.
 

Dit keer met miracle beads!
Ze geven een erg leuk diepte effect! Vooral wanneer het licht er op schijnt.

Ik ben met voorlopig de laatste opdrachten bezig. Eén er van zullen jullie morgen, of overmorgen te zien krijgen. Dan nog twee. Hierna neem ik de komende maanden geen opdrachten meer aan.

28 Maart begint namelijk eindelijk mijn revalidatie! Dit gaat 12-18 weken duren.
Ik ben er aan toe, maar ik vind het ook best een beetje spannend...
Natuurlijk hoop ik op een gegeven moment onder dit gebeuren ook af en toe wat leuks te kunnen maken. En dat krijgen jullie dan natuurlijk te zien!

7 opmerkingen:

  1. Oh, ze zijn heel erg mooi! En heel veel succes met je revalidatie!! dat komt helemaal in orde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tashangers.
    Veel succes en sterkte met je revalidatie.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De uiltjes zijn weer leuk geworden.
    Heel veel sterkte en succes met revalideren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi

    Wat ontzettend mooi en leuk idee

    Gr. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer prachtig, en wat zal dat moeilijk zijn, succes- sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er weer erg leuk uit,veel sterkte toegewenst succes met revalideren

    BeantwoordenVerwijderen