woensdag 10 april 2013

Twee Muziek-Uilen, Stoer en zacht! En verificatie-code.

Een Muziek-Uil in stoer grijs en lime!
 
 
Deze stoere (maar toch heel lief!) Uil kun je in mijn winkeltje vinden.
Er is ook nog een grijs-turquoise en een grijs-felroze in de maak.
 
En een zachte Muziek-Uil in linnen en jade!
 
 
Ik was vergeten een mooie foto te maken. En hij is al uitgevlogen.
Deze had ik even snel geschoten voor de klant, het was binnen al te donker.
Maar ik wilde hem toch even showen. Hij is wel erg lief!
 
Dit was de laatste in opdracht gehaakte Muziek-Uil. Tot en met juli neem ik, wegens de revalidatie, geen opdrachten aan. Daarna hoop ik dat weer te kunnen.
In de tussentijd wordt er natuurlijk, wanneer het lukt, gehaakt. En zo hoop ik de webwinkel weer wat te kunnen vullen.
 
Nog even over de verificatie-code.
Ik had voor het gemak van reageren de verificatie-code eraf gehaald, maar wordt nu echt een beetje gek van alle spam in mijn mailbox via de blog.
Dus helaas, ik plaats hem er weer op!
Ik weet het is heel vervelend, vind ik ook. Maar dit is ook echt niet leuk meer!
 

7 opmerkingen:

  1. geweldig mooi Tamara en veel succes met de revalidatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh die zijn zo mooi!! Goede revalidatie! grtjs, katrien
    ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en een goede revalidatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer heel mooi. Sterkte met de revalidatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi geworden, ze zien er supernetjes uit!

    En.. mag ik je wat vragen. Ik heb dus nooit gezien dat ik een mailbox heb van mijn blog, heb ooit een blog geopend, maar een mailbox van mijn blog..? (oeh.. ben ik nu blond?) Waar is die mailbox...?

    Wil je me mailen op miriamwybenga@chello.nl ? Dank je..! :)

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tamara, wat zijn de uiltjes weer leuk, echt schattig!!
    Ik wil je even heel veel succes wensen met de revalidatie die je gaat volgen! Ik had al eerder verteld dat ik ook revalidatie heb gevolgd voor mijn fibromyalgie en aanverwante "pijn"klachten! Er gaat veel tijd in zitten, maar ik hoop echt dat je er net zoveel aan zult hebben als ik destijds!
    Liefs,
    Germa

    BeantwoordenVerwijderen