donderdag 5 februari 2015

De laatste rondes!

De deken schiet op! Ik ben bezig met de laatste rondes van de Scheepjescal 2014.
Hij wordt wel heel mooi!
 
 
  Hier zie je de blokken uitgelegd, voordat ze aan elkaar gehaakt zijn.
 

Ik ben toch ontzettend blij met mijn grannyblokspanner
De blokken zijn echt fantastisch recht, en evengroot geworden!
 
 
 De grannyblokspanner ©  is nu ook verkrijgbaar bij Matawi's Favorites.
 
http://www.matawisfavorites.nl/a-39297260/granny-blok-spanner/grannyblokspanner/ 


5 opmerkingen:

  1. Mooi je deken zeg!Lijkt me ideaal zo'n granny spanner,alleen vind ik ze behoorlijk prijzig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die granny spanner is een echt hebbeding! Lijkt me ideaal! Wat wordt je deken mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, zowel de patronen als de kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! De grannyspanner is een superding. Die ga ik voor mijn verjaardag vragen :)
    Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen