zondag 12 juni 2011

Patroon Vis


 
Dankjulliewel voor al jullie leuke reacties op deze vis!
Ik heb het patroon uitgeschreven en het patroon is vanaf nu verkrijgbaar in mijn webwinkel.
De engelse versie is binnenkort beschikbaar.
 
Nog even dit;
Mijn Blogger doet vreselijk vervelend!
Ik kan geen reacties plaatsen op andere blogs (al een hele poos niet), erg jammer...
En ik kan ook zelf geen berichten plaatsen. gelukkig heb ik nu uitgevogeld, dat dit ook via de mail kan. Maar dan kan ik geen linken plaatsen.
Ik hoop, dat ik voor  het reacties geven ook nog even een goede oplossing vind. Op mijn eigen vorige bericht kon ik via een url-verwijzing reageren.
Dus wie weet ergens anders nu ook.
Ook de RSS-feed naar hyves werkt niet meer. Hebben meer mensen hier last van???

11 opmerkingen:

  1. Ik kon vanavond op één van de blogs die ik volg een tijdje niet reageren, maar dat was maar heel even...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet je van je blog afmelden.
    Dan voordat je je terug aanmeld eerst het automatisch aangemeld blijven UITvinken. dan aan melden, en dan kan je bij iedereen weer reacties achterlaten!!!
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een tijdje last gehad dat ik geen reacties kon plaatsen en dat ik me steeds niet kon aanmelden. Toen heb ik google chrome gedownload en nu werkt alles perfect. (en nog eens supersnel ook) Succes. Leuke vis is het trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulliewel voor jullie hulp!

    Het reactie plaatsen werkt nu weer gelukkig. Dankje Anette!
    Het bericht kon ik nog niet bewerkt publiceren, dus dat zal een ander probleem zijn. Nog even door proberen...

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg gaaf, idee om meer zeebewoners te ontwerpen? Ik lees hier en daar steeds de berichtjes dat blogspot vreemd doet, gelukkig (afkloppen) heb ik hier zelf geen last van gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke seg! Hier geen problemen ondervonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tamara, ik had laatst ook problemen. We hebben internet explorer 9 geinstalleerd en toen werkte het weer. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij is het ook vreemd aan het doen. Bij google chrome kan ik wel reakties achterlaten en blogs plaatsen, maar niet via picasa (de foto's wel, maar geen tekst). En de koppeling met hyves gaat idd sinds kort ook niet meer bij mij. Echt heel irritant. Als je daar de oplossing voor weet hoor ik het graag van. Groetjes Lydia ps je vis ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen