dinsdag 14 juni 2011

Vlindertuin

Gisteren zijn we naar de vlindertuin in Havelte geweest.
Wat een prachtige vlinders en bloemen hebben we gezien!
Ik wil jullie even mee laten genieten.


 

 
Zo mooi, ze scheren over en langs je heen! Echt genieten!
 

 

 
Willem heeft ook nog een vlinder op z'n arm gekregen. Dat was natuurlijk helemaal geweldig!
 

 
Nog bedankt voor de hulp en de berichtjes op mijn laatste blogje.
Het reageren heb ik nu gelukkig voor elkaar!
Nu het publiceren nog...
Heel raar, want Willem lukt het gewoon wel.
Willem heeft ook een blog over de vlindertuin geschreven;
http://willemsstekkie.blogspot.com/
Dus het ligt i.i.g. niet aan de computer. Wie weet, lost het zo ineens een keer op.
Hoop ik...

Nog even een update'tje!!!
Ik heb het publiceren nu ook voor elkaar!
Omdat Willem het wel lukt, dacht ik;
Hij is later begonnen en heeft misschien een nieuwe versie. Dus ik zoeken in de instellingen en daar zag ik een keuze naar een nieuwe editor (die heeft Willem ook), dus die aangevinkt. En nu kon ik een link zetten in de vorige blog en.... publiceren. YES!!!

7 opmerkingen:

  1. Oh, helemaal geweldig seg! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg! Vooral die hele grote vlinder links boven vind ik prachtig! ;)
    Ik zal het opslaan, lijkt me een geweldig leuk uitje.
    (en wat een inspiratie zal het leveren....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en wat fijn dat de problemen opgelost zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jullie zullen een mooie dag gehad hebben. Mooie foto's hoor!
    Fijn dat het bloggen weer goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen