vrijdag 7 oktober 2011

En toen waren ze met z'n drieen!



Het patroon van de kribbe is een gratis patroon en kun je hier op de blog van Echtstudio vinden!
Ik ben nu bezig met de herder. Ze zijn vrij snel te maken. En heel leuk om te doen!

Verder heb ik nog een Muziek-Uil gemaakt.
Toen ik deze kleuren moest gebruiken, had ik eerst mijn twijfels...
Ik miste kleur...

Maar goed, zoals ik wel vaker merk, is soms de raarste combinatie uiteindelijk toch erg leuk!

En inderdaad, hij is heel leuk geworden.


En in de juiste omgeving, is het een plaatje!!!


6 opmerkingen:

  1. Het begin van je kerst stal is erg mooi,ik zit nog heel erg te twijfelen of ik zal beginnen aan de kerststal omdat het lijkt mij zoveel werk is.Zelf zou ik ook niet kiezen voor de kleuren van de uil en toch heeft die iets hij is mooi geworden.fijn weekend,groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kribbe en baby!
    En inderdaad, mooie uil!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Kerststal volgt gestaag! Ik blijf de vorderingen volgen. Ikzelf ben net begonnen aan de versie van Christel Krukkert (had hem nog liggen :-))
    De uil is inderdaad erg mooi geworden. Ik miste ook kleur toen ik de bollen zo zag liggen, maar hij is toch erg mooi geworden!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Ook de kleuren van de uil. Ik ben nog actief bezig om m te maken op de juiste manier, waar Agnes mij hopelijk mee gaat helpen, maar deze kleuren zijn misschien voor de mensen die niet zo van kleurtjes houden ook top!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de kleuren van de uil juist super.... een beetje zoals een echte uil. In een basic interieur prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kerststal wordt leuk...en je uil ziet er ook prachtig mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen