maandag 3 oktober 2011

Jozef en Maria gingen samen eens op reis...

Ik ben begonnen met een nieuw project!

Het lijkt hoogzomer (heerlijk trouwens!), maar toch had ik dit weekend ontzettend veel zin om eens te beginnen met de kerststal te haken!
Het zijn ook aardig wat figuurtjes, dus je moet ook wel op tijd beginnen ;-).
En zo zijn hier, Jozef en Maria!


Zijn ze niet ongelooflijk schattig!


Ze zijn erg leuk om te maken!
Ik heb zo'n zin om aan de andere figuurtjes te beginnen.
Maar eerst weer wat andere dingen...

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk! IK had ze dit jaar ook willen maken, maar ga eerst maar even andere dingen afmaken!

    p.s. heb je het nieuwste berichtje op mijn blog al gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg schattig inderdaad! Je kunt ze ook zeggen dat het Noach en zijn vrouw zijn, en dan een hele ark vol met dieren erbij maken ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK!!! ben benieuwd hoe het totaal-plaatje wordt?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!
    Ik vind het super mooi wat je allemaal maakt!
    Maar deze jozef en maria vind ik ook schattig.
    Maak je dit van resjes of koop je er wel speciaal materiaal voor?
    Ik popel om ook aan de slag te gaan met de wagenspanner.....
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Daar moet je inderdaad op tijd mee beginnen, nog een hoop figuurtjes te doen. Ga je de stal zelf ook haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super ... je kan nooit vroeg genoeg beginnen toch!?!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk duo! Ga je de hele kerststal maken?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjulliewel voor de leuke reacties!

    Jazeker Sandra! Ik heb er nog heel wat te gaan!

    De stal zelf denk ik niet hoor Nikki.
    Ik weet nog niet, hoe ik dat vorm ga geven. eerst maar eens de hele meute haken ;-).

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig die patroontjes van de echstudio.
    En ik heb wat dat betreft geluk. het zit hier vlakbij. ben er al 2 keer geweest.

    leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk Tamara deze Jozef en Maria. Ik ben benieuwd naar de rest!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen