donderdag 22 maart 2012

Hoera, Sarah is 4 jaar!!!

Mijn lieve nichtje Sarah is vandaag alweer 4 jaar geworden!

Herinneren jullie de Sneak-Peek nog? Eindelijk kan ik hem dan showen, De MUIS!



Hij is helemaal door haarzelf uitgezocht!
Wat een schatje hè!


 
Het is een patroon van Delicious Crochet.

De andere figuur van de Sneak-Peek moet nog even wachten. Die is voor haar zusje, die is 10 april jarig. Ik moet er ook nog het één en ander aan doen, maar ze is bijna klaar...

Helaas verschijnen er momenteel niet zoveel haaksels, aangezien mijn schouders en armen niet meewerken jammergenoeg... Ze moeten het helaas even rustig aan doen...
Hopelijk kan ik spoedig weer lekker aan de gang.

12 opmerkingen:

  1. Wauw! Leuk geworden! Heb je de muis gehaakt met acryl of katoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara,
    Wat heb je er weer een mooie muis van gemaakt!
    Ik vind m prachtig geworden!
    Wat een beauty!
    Ben dus ook heel benieuwd naar je volgende project....

    Doe het rustig aan met je armen, schouders!
    Wens je er veel sterkte mee, denk aan jezelf, JIJ bent belangrijk.

    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!!! Nu heb ik deze muis al een aantal keren elders voorbij zien komen... Maar zoals jij 'm haakt!! Uit de kunst, dat kunnen er maar weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeg, wat een beauty!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super muis!
    En sterkte hé meid....na een slechte komt vaak weer een goede periode...!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is het geworden! Vervelend dat je nog steeds last van je armen hebt. Lekker rustig aandoen dus ;)
    Alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Tamara! Leuk om je talent voor je dierbaren te kunnen gebruiken! Lief!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet er deze schattig uit.
    Heel mooi gemaakt Tamara.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog gefeliciteerd met Sarah.
      Je hebt hem heel mooi gehaakt.Prachtig!
      Ik hoop dat je er gauw weer aan toe komt om verder te haken.
      Beterschap en ook met je mannetje.
      Liefs Carla

      Verwijderen
  9. Wat een schattig muisje!
    Die is echt heel mooi geworden.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen