zaterdag 3 maart 2012

En daar ging de hele Bubs!!!

Er is vandaag een hele grote doos de deur uitgegaan!!!
De Mobielhangers voor bij de Mega-Uil zijn ook af, dus kon de hele bubs de deur uit!
Herinner je je die geweldige Kabouter nog? Ook die hoort bij de andere giganten van afgelopen week.
We hebben even een fotosessie gehouden. Wel erg leuk, als je alles zo ziet staan.


En Mark heeft een nieuwe camera waar hij gelijk lekker mee kon oefenen.
Prachtig om te zien hoe mooi de foto's worden met een spiegelreflexcamera!
Wat een verschil met de camera, die we al hadden, die toch ook hele mooie foto's maakt.



De kleuren komen ook veel beter uit. En zooo scherp!
En nog even apart. Als je op de foto's klikt, zie je ze groter.



De Mobielhangers voor bij de Mega-Uil.


En nog een andere collectie hangers, die ook vandaag de deur uit zijn gegaan.


Deze had ik zelf al even gemaakt. Ik vond ze er zo leuk liggen met z'n allen!

Fijn weekend allemaal!!!

13 opmerkingen:

  1. Je bent druk geweest zeg!
    Fijn weekend. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. leuk zo allemaal bij elkaar.
      Het ziet er mooi uit.
      Liefs Carla

      Verwijderen
  3. Wat een kunstwerken zijn het weer geworden!! Ik vind die kikker helemaal gaaf. Wat een klus, maar een prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kabouter is heel leuk! Nou ja, àlles wat ik op de foto's zie is leuk haha! Die kleine uiltjes blijven echt wel superschattig en de kleurtjes vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, zeer mooi

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk groepje knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt allemaal!
    Je hebt echt "gouden"handen.....
    Haast zonde om de deur uit te moeten doen.
    Ik heb ook nog een vraagje Tamara.
    Heb jou 2 keer een mailtje gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.....
    Misschien omdat je zo druk bent geweest met bovenstaande producten te maken?
    Liefs.
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Corien,

      Dankjewel!

      Het ging (naast het vele haken), niet zo goed met mij de afgelopen tijd. Dus er zijn nog wel eens wat mailtjes gezakt, aangezien ik niet direkt antwoorden kon. Zou je me nog eens willen mailen? Ik weet zo niet waar het over gaat.

      Alvast bedankt!
      Groetjes Tamara.

      Verwijderen
  8. Een geweldige productie! De kabouter had ik nog niet gezien, leuk!

    Ben vandaag ver gekomen met de wagenspanner. Helemaal volgens patroon, dus zelfde kleuren en indeling als jouw voorbeeld. Niet echt spannend dus, maar hopelijk binnenkort op mijn blog te zien. Ik zal dan weer een link naar jouw blog plaatsen. Bedankt voor de werkbeschrijving van de schattige uiltjes!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je creaties zijn super leuk,vooral die kikker vind ik gaaf.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar kan ik de patroontjes vinden van de mega uil en de hangers? ik wil ook wel zoiets maken vind het echt heel leuk.

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen