maandag 23 april 2012

Erg verdrietig.... en ontzettend balen....

Ik wil jullie, als trouwe volgers, toch even op de hoogte brengen...
Heel erg bedankt trouwens daarvoor en voor alle leuke en lieve reacties, die ik altijd krijg. Dat doet me zo goed!!!

Het gaat helaas heel slecht met mij...
Ik zeur niet graag..., maar er gebeurt nu zo weinig, dat ik toch even wat moet melden.
Ik schreef een poosje terug al, dat het haken niet geweldig ging, vanwege mijn schouders en armen.
Het knapt helaas niet op en wordt alleen maar erger. In mijn linkerarm zit haast helemaal geen spierkracht meer. Het haken gaat per hele kleine beetjes. Af en toe een paar rondjes en dat liever eigenlijk ook niet...  Dus ik baal ontzettend!!!




Er zijn nog meer dingen, wat helemaal niet goed gaat..., dus heeft de huisarts mij maar weer eens naar de reumatoloog verwezen, om de boel weer eens grondig te laten onderzoeken. Aangezien ik zo achteruit ga en het niet zeker is, of dit er allemaal wel bij hoort (fibromyalgie en  hypermobiliteit).
Helaas kan ik in juni pas terecht.

Dus heb een beetje geduld met me alsjeblieft...
Ik zal proberen om af en toe toch eens wat leuks te posten. Mooie dingen, of linken, die ik tegenkom. En ondertussen geniet ik van jullie mooie blogs!
En dan hoop ik, dat er binnenkort toch eens verandering in komt.

En dat is een hele troost en mijn Grote Houvast!!!

61 opmerkingen:

  1. Wat vervelend Tamara. Een lichaam wat niet meewerkt is echt flut! Ik hoop je in juni snel uitslag krijgt en dat het beter zal gaan. Heel veel sterkte! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara, heel veel sterkte en beterschap!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat sneu, ik vind het heel vervelend voor jou. Ik hoop dat ze je in Juni meer kunnen vertellen en jou kunnen helpen
    Ik wens je heel sterkte toe

    Een dikke knuffel uit fryslan...groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Tamara :( Een lichaam dat niet meewil is al heel lastig maar als je daardoor ook je hobby moet laten vallen... echt niet leuk!
    Ik hoop dat ze je na de nieuwe onderzoeken kunnen helpen en dat je snel weer opknapt! Neem je tijd en rust, we zullen je niet vergeten hoor! Veel sterkte en stuur me gerust een mailtje als je je hart eens wil luchten! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte gewenst, Tamara! Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen.
    Hopelijk kan de reumatoloog wat voor je doen, alleen jammer dat je zo vreselijk lang moet wachten!
    Hou vol en hou vast aan je geloof in onze lieve God.
    Ik denk aan je!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat akelig. Erg naar dat het dan nog zo lang duurt voordat je terecht kunt. Heel erg veel sterkte gewenst! Ik zal aan je denken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte gewenst!
    Liefs Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, om heel verdrietig van te worden!
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat heftig! En dan moet je ook nog zo lang wachten tot je terrecht kan! Kan je niet ergens anders naar een reumatoloog?
    Heel veel sterkte meid!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ellende zeg, ik hoop dat je in juni goed geholpen wordt. Tot die tijd rustig aan doen en heeeeel veel sterkte.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jee, kan me voorstellen dat je heel stevig baalt. Sterkte met wachten en wens je een uitslag die meevalt zodat je je snel weer beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een narigheid,maar hoop dat ze je meer kunnen vertellen in juni.
    Sterkte,

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat verdrietig! Ik wens je veel sterkte de komende maand(en) en hoop dat er nog iets voor is dat je hobby kan oppakken!
    veel liefs Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte. En je zult vast iets moois tegenkomen (links, blogs etc).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vervelend die onzekerheid en ik snap best dat je verdrietig wordt van een lijf dat niet mee werkt, ik wil je heel veel sterkte wensen, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O jee...niet zo leuk inderdaad, maar ik duim mee op betere pijnloze tijden en dat alles terug goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je heel veel sterkte.
    (wordt er verdrietig van als ik het lees)
    Maar meid hou moed.
    Liefs en heel veel sterkte.
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tamara, je kent me wel niet, maar ik volg al een tijdje met veel plezier je blog. Ik wil toch even laten weten dat ook ik met je mee leef en je veel sterkte toe wensen. Groetjes Marike.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte. Dat zal niet meevallen als je zo graag handwerkt en dan zie je ook nog zoveel leuke dingen.
    Ik hoop voor je dat ze in juni iets meer weten en dat ze je verder kunnen helpen.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat naar voor je! Sterkte.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik volg je blog altijd en heb ook ellende (ehler danlos) hypermobiliteit, het haken moet ik ook voorlopig laten rusten,
    zit 3 en een half jaar in het gips met mijn arm en hand, ik leef ook met je mee en wens je heel veel beterschap en sterkte!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel verdrietig allemaal. Mooie tekst van Visje! Mooi dat dat je houvast is! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dikke knuffel, ik zal voor je bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat vervelend allemaal. Heel veel sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Tamara,

    Wat verschrikkelijk vervelend dat dit nu allemaal aan de hand is! Ik wens je veel "kracht" minder pijn toe om door te gaan met dat wat je het allerliefste doet!
    Heel veel sterkte meid!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat erg, en moeilijk waarschijnlijk, hopelijk kan je arts je dan toch snel duidelijkheid geven als je op controle kan!
    Rust maar goed en we zien wel dingen verschijnen van je, als het je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Veel kracht en sterkte toegewenst! Ik hoop, dat ze snel duidelijkheid kunnen geven en ik blijf altijd hopen, dat ze een goed medicijn vinden voor reuma-aandoeningen.
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Tamara
    Wat vervelend allemaal,ik wens je heel veel sterkte.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat naar dat je lichaam zo aan de rem trekt. Kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt. Ik hoop dat de reumatoloog je wat kan bieden wat verbetering geeft. Heel veel sterkte!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel veel sterkte! Ik denk aan je!
    Kus Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat vervelend voor je!
    Ik weet wat het is; ikzelf haak al 8 weken niet meer ivm lichamelijke klachten.
    We gaan je mooie creaties missen op je blog!
    Beterschap en sterkte de komende tijd!

    Groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat rot voor je! Ik wens je heel veel sterkte...
    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kijk graag op je blog om je mooie creaties te bewonderen en lees nu het bericht dat het niet goed gaat met je gezondheid. Daarom veel beterschap en sterkte!
    Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Getver wat een verdrietig bericht..
    Ik wens je heel veel sterkte, beterschap en hou de moed erin !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat naar voor je... Ik heb ook FM. Voor mij helpt een speciaal dieet en "schoon" eten. Schoon eten dat is bio eten en zonder E-nummers. En ik heb een infraroodcabine. Slechte periodes heb ik helaas ook.
    Ik hoop dat je er toch gauw weer bovenop komt!!
    Beterschap,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel veel sterkte gewenst!! Het is goed dat je Houvast hebt!! Bedenk in ieder geval dat er een heleboel mensen met je meeleven.

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel veel sterkte gewenst!
    Heb zelf ook fibromyalgie en ook veel last van mijn handen, hoop dat de reumatoloog je kan helpen, hou ons op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. gewoon echt balen als je lichaam je in de steek laat... doe rustig aan en we leven met je mee. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn buurvrouw heeft hetzelfde en ik zie vaak aan haar hoe moeilijk en pijnlijk de voor ons zo gewone dingen zijn...je beseft het pas geod als je het in ene keer niet meer lukt.Ik wens je dan ook heel veel sterkte!

    groetjes
    www.mijnplekkie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Tamara ik kan een klein beetje inschatten hoe je je voelt en dat is balen zeker als je nog zo jong bent. Als je handen je in de steek gaan laten geeft dat een gevoel van machteloosheid en verdriet. Heel vervelend dat je zo lang moet wachten voordat je terecht kan bij reumatoloog, ik wens je veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat naar allemaal! Misschien eens naar een electro acupuncturist en je door laten meten, die kunnen vaak de storingsgebieden in je lichaam opsporen, ook bij je gebit...Heb je amalgaam als vulling in je mond, kan je ook allemaal rare klachten van krijgen, zoals fibromyalgie, reuma etc, heb ik 20 jaar geleden ook gehad, almalgaam laten verwijderen en composiet voor in de plaats, 1 jaar lang klachten gehad, die steeds maar erger werden. Na het verwijderen van mijn amalgaam uit mijn mond, is het binnen 1 week als sneeuw voor de zon verdwenen...misschien een tip, onderzoek het je weet maar nooit...Heel veel sterkte en dat je er snel een oplossing voor vindt! liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Tamara. Wat een ellende allemaal!!! Al kan ik niet veel voor je doen, dan alleen aan je denken en mee hopen dat de reumatoloog je weer op de goede weg kan helpen. HEEL VEEL STERKTE!!! We houden kontakt.LIEFS Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Tamara, balen zeg! (en dat is zacht uitgedrukt) Ik herken het (helaas) maar al te goed, want ik heb hetzelfde. Probeer je aub nog wel te genieten van de dingen om je heen, al valt dat niet altijd mee. En soms even lekker onder de deken wegkruipen en je aan jezelf over geven kan echt geen kwaad. Ik hoop dat je, samen met de reumatoloog/-consulent, een voor jou goede weg kan vinden. Veel sterkte hierbij. Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oef, wat een naar bericht. Wat verschrikkelijk balen dat je lichaam niet lekker meewerkt. Probeer van elke dag te genieten! Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat naar zeg. En als je dan ook nog niet je grote hobby kunt uitoefenen. En erg vervelend dat je pas in juni terecht kunt bij de reumatoloog. Maar probeer te blijven genieten van de kleine dingen om je heen. Heel veel beterschap gewenst. Hopelijk gaat het gauw weer beter. En kun jij en wij weer genieten van je mooie haaksels.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat naar om te lezen, veel sterkte de komende tijd.
    Hopelijk kan je snel weer de dingentjes doen die je zo leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een naar nieuws zeg! Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dat is inderdaad niet zo'n vrolijk bericht. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Heel veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hoi Tamara!
    Hè wat een vervelend bericht!
    zelf heb ik ook heel snel last van mijn armen en schouders, dus ik kan een klein beetje meevoelen.bijna 2 jaar lang heel erg veel last van een tennisarm gehad, ik kon niet eens mijn naam opschrijven!gelukkig gaat het nu weer beter!
    Maarja, daar heb jij niets aan!!
    ik wens je beterschap en hopenlijk weet je snel wat meer!
    ps: net een mooie uiltjes wagenspanner afgemaakt!jouw Patroon!!!!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Tamara,

    Ik duim dat je je snel wat beter mag voelen. Jammer dat je zo laat bij de reumatoloog terecht kan. Dikke knuffel XXX

    Orange

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat is balen, en nu ben je ook nog een stukje afleiding kwijt, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je maar snel een gunstige uitslag mag ontvangen we leven allemaal mrt je mee.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat ontzettend rot zeg! Hopelijk komen er gauw betere tijden voor je. Beterschap!

    Groetjes, Linda
    (van het geboortekaartje met eendje)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hey Tamara..

    Lees je blogpost nu pas omdat ik ergens je patroontje online vond en dit wou ik je even laten weten http://www.facebook.com/groups/amigurumis/doc/349397011788311/

    En nu lees ik je bericht dat het niet goed met je gaat, balen meid.
    Lijkt me echt erg dat je dingen niet kunt doen die je zo graag doet.
    Heel veel sterkte meid!
    Dikke knuffel Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hey Tamara
    Het gaat om de wagenspanner. Regenboog gekleurde uiltjes.
    Ze hebben zelfs jou foto gebruikt. Het patroontje staat in het Braziliaans.
    Ik heb het "document" gerapporteerd. Weet niet of ze er iets mee gaan doen.
    Wou het je nog even laten weten.

    Dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik weer hier kun je haar profiel wel zien?
    http://www.facebook.com/creaciones.ailana

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een nare berichten... en heel moeilijk voor je. ik hoop dat je snel meer weet en je beter voelt. Hopenlijk komt het mooie warme weer eraan, dat helpt bij sommige mensen met dezelfde klachten ook een beetje. Ik wens je heel veel geduld toe en zal voor je bidden. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik hoop van harte dat het toch nog de goede kant opgaat met je ik geniet van je blog en de leuke creaties die je elke keer maakt. Ik duim voor je en wens je een spoedig herstel.

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik had het even gemist maar natuurlijk vind ik het ook heel naar voor je! Zit maar niet over ons in, we blijven er wel, hopelijk gaat het uiteindelijk toch weer beter. Lijkt me een machteloos gevoel dat je zo graag wilt maar niet kunt, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Tamara,
    Het is bijna juni. Hopelijk hebben de warme temperaturen van de afgelopen dagen wat verlichting van je klachten kunnen gegeven?
    Pijn en niet mobiel zijn is al vervelend genoeg. Maar dat je dan direct je hobby niet meer kunt uitoefenen, is dat nog vervelender!
    Ik wens je van harte toe dat het de goede kant op mag gaan!
    Heel veel sterkte!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heeel veeeeel courage gewenst! En veel beterschap! Als het een troost is, je hebt een leuke blog en ben meteen gaan volgen. Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen