donderdag 5 april 2012

Haaknaalden etui.

Ik heb mijzelf een mooie haaknaalden etui cadeau gedaan!
Ooit toen ik begon met haken, heb ik als les om mooi gelijk te leren haken, een etui gehaakt, maar die was toch echt niet mooi meer. Toen er ook nog een glas drinken overheen viel, dacht ik; Genoeg!
Ik wist, dat Lique hele mooie haaknaalden etuis maakte. En heb haar een mail gedaan. Ze had nog een mooi, vrolijk uilenstofje en heeft deze voor mij gemaakt.

Is ie niet prachtig!!!
En toch wel erg lekker, dat je niet zo hoeft te grabbelen!

 
Ik ben er helemaal wijs mee! Dankje Lique!
Mocht je nu ook zo'n mooi etui willen hebben, dit is haar winkeltje; Lique's Handmade.

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi etui en superleuk stofje! Helemaal Matawi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig he dat stofje! ik heb het ook ooit meegenomen van het stoffenspektakel en maakte er verassingszakjes mee! Omdat ik toen niet beter kon... Ma als ik het nu nog eens zou vinden zou ik er een rokje voor dochterlief mee maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi haaknaalden hoesje Tamara!
    Lique maakt echt prachtige hoesjes!
    Ik heb er, in december ook een laten maken.
    Het is o zo makkelijk!
    De stof met uiltjes past precies bij jou!
    Liefs,groetjes en vast fijne paasdagen,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig, Tamara! Past precies bij je, dit stofje!
      :-D
      Geniet er maar lekker van!

      Liefs, San

      Verwijderen
  4. Een erg mooi etui, en het stofje is natuurlijk helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je hem in gebruik hebt!

    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad heel leuk en het ziet er superhandig uit! Ik heb er mij ook eentje besteld! Bedankt voor de tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit etuitje ziet er super uit! Waar kan ik deze bestellen??
    Heb wel al op de linken gekeken maar op de een of andere manier kan ik het niet vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen