donderdag 2 augustus 2012

Opbouw en waar ben ik mee bezig.

Vandaag zijn de schilders begonnen. Heerlijk, als je alles weer op ziet knappen!


Volgende week woensdag en donderdag komen ze de vloeren boven en beneden leggen.

Verder probeer ik lekker tot rust te komen. Maar goed in een ander huis gaat toch alles anders...
Ik kan niet wachten tot we weer lekker in ons eigen huisje zitten. In mijn eigen stoel, in mijn eigen bed, in mijn eigen omgeving! Ook al komen er weet ik hoe veel dozen terug straks, waarvan je geen idee hebt wat waar in zit. Er is nog zoveel te doen... Maar nu kan ik even, alleen maar wachten, dus...

... Haak ik af en toe lekker Uiltjes!


Allerlei leuke kleurencombi's vliegen door mijn hoofd.
Jammer, dat ik niet meer zo snel kan haken ;-).
Als jullie nog leuke kleurencombi's willen zien, hoor ik het graag! Ik ben benieuwd, of het overeen komt.

En werk ik aan een heeeele grote Struisvogel!
Superleuk! Het patroon is van Stip en Haak.


En ik heb eindelijk zo'n vernuftige mobiel. Erg leuk!!! Daar vermaak ik me ook prima mee! Wat een leuk speledingetje! Er valt zo veel te ontdekken. Zo zijn deze foto's ook gemaakt.
Maar ja, dat heeft er wel voor gezorgd, dat ik al mijn afbeeldingen op mijn blog ben kwijtgeraakt. Ik heb Google+ aangemaakt, met Matawi's Crea's, en dat mocht blijkbaar niet. Het is nu veranderd naar mijn eigen naam, kan overal weer bij, maar... ik heb mijn afbeeldingen niet terug gekregen...
Ik heb al een deel hersteld met afbeeldingen, die nog op de laptop staan. De rest staat op een harde schijf. Door de tijd heen, hoop ik alle lege plekken weer op te vullen. Wat een karwei...
Maar het komt goed ;-)!


9 opmerkingen:

  1. weer hele mooie uiltjes en ben benieuwd naar de struisvogel als hij helemaal klaar gaat zijn.
    Wat goed dat juille stilaan weer kunnen opbouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te zien dat het de goede kant op gaat!
    Heb je weleens een regenboog uil gehaakt?
    De struisvogel ziet er super uit!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uilen heb je gemaakt, en mooi dat het de goede kant weer op gaat
    Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van de struisvogel
    En dank je wel voor je liefe woorden op mijn blog

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer goed uit en je huisje begint nu langzamerhand op te knappen. Enne ben ook heeeeel nieuwsgierig naar de struisvogel. You go girl
    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb daar laatst ook eens naar zitten kijken naar dat Google+,nou ik durfde niet dus annuleren aangeklikt...inderdaad bang om ??? alles kwijt te zijn,dus nu begin ik er ook nooit meer aan,ha,ha...

    Nou hoop dat je weer gauw gesetteld bent in je home sweet home binnenkort!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur groen! Lekker fris, daar hou ik van.
    Gelukkig schiet het op in jullie huis, wat een ellende was het...

    Fijn dat je weer kunt haken. Je uiltjes blijven leuuuuuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jullie weer aan het opbouwen zijn.
    Wat een klus moet dat zijn, heel veel sterkte de komende tijd met het opruimen en inrichten van jullie huis.

    En... ik ben heel benieuwd naar jou versie van de struisvogel, spannend... :)

    Groetjes Herriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je kleine uiltje gehaakt, ergens gaat hij mis, maar hij is gelukkig niet lelijk.

    http://at-thekitchen.blogspot.nl/2012/08/uiltje.html

    BeantwoordenVerwijderen