vrijdag 27 juli 2012

Even een berichtje.


Even een blik in ons lege huis.... En een update over de situatie.
De drogers zijn gister gelukkig weggehaald. Alles is op het gewenste niveau.
Dus nu kunnen we weer opbouwen! Donderdag en vrijdag komen ze sauzen en schilderen.
En de week er op komen de nieuwe vloeren boven en beneden.
Dan willen we graag onze spullen weer terug ;-) (die zijn opgeslagen) en er zijn nieuwe kasten besteld voor boven, die dan allemaal nog in elkaar moeten. En wij moeten een nieuw bed.
Het wordt nog heeeeel veel werk, maar we gaan gelukkig de goede kant weer op.
We zitten nu sinds zondag in het huis van mensen bij ons uit kerk. Zij zijn op vakantie en we kunnen tot 10 augustus blijven. Heel fijn!!!
Zo zijn jullie even weer wat op de hoogte ;-). Ik heb tussendoor niet zo veel behoefte gehad om van alles te vertellen...

Ik heb nog een paar dingetjes te laten zien, die ik voor het hele drama nog net heb opgestuurd.





Ik ben van de week weer een beetje aan het haken gegaan. Dus hopelijk komt er na de zomervakantie weer wat in de webwinkel te staan.
Opdrachten worden echt voorlopig niks helaas... Mijn lichaam is hier niet echt van opgeknapt ;-)...

11 opmerkingen:

  1. Hey Tamara,

    Fijn wat van je te horen. Ik wens jullie heel veel succes en sterkte met de "weder"opbouw van jullie stekkie.

    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie een plekje hebben na deze vreselijke waterschade. Hopelijk knapt het huisje weer snel op en kunnen jullie er weer van genieten. Ik blijf jouw uiltjes altijd leuk vinden en fijn dat je weer een beetje aan het haken geweest bent. Succes met alles!

    GR. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chapeau hoor!! en fijn dat jullie op zoveel steun kunnen rekenen!!
    Nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om wat van je te lezen.
    Heel veel sterkte met opbouwen/verbouwen en met je lichaam.
    Hopelijk gaat het haken binnenkort wat beter, dat kan je de broodnodige ontspanning bezorgen.
    De uiltjes zijn weer mooi als altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een gedoe allemaal, eerst je gezondheid en toen je huisje...
    Ik hoop dat je beide weer langzaamaan kan 'opbouwen' naar het gewenste niveau!
    Sterkte meid!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tamara,
    Gelukkig weer een beter vooruitzicht! En wat goed dat jullie een huis kunnen 'lenen'! Ik hoop voor je dat het met je lichaam ook snel beter wordt, want we kunnen je niet missen in haak- en in blogland. Sterkte!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op de één of andere manier heb ik weer van alles gemist maar nu een beetje bijgelezen, wat een narigheid! Toch is de ellende in huis over een jaar niet meer echt een ding waarschijnlijk, je gezondheid is pas echt rot. Zeker als je zoveel wilt en kunt als jij! Wel rustig aan doen he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat akelig allemaal, eerst is je gezondheid niet goed en nu dit weer. Meisje, ik wens je heel veel sterkte met alles en hoop je toch weer gauw te zien in haakland.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje meis, wat een gedoe. Fijn dat mensen uit de kerk hun huis tijdelijk aan jullie hebben gegeven.

    Weten jullie eigenlijk hoe de zware lekkage komt?

    Heel heel veel succes met opbouwen!

    En prachtige uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn die uiltjes leuk, leuk, leuk!!!Gaaf verzonnen zeg!Waar haal jij dat patroontje vandaan??Ik ben 12 jaar, en mail ook met Leonie van Its rains Hearts, jij kent haar wel hè, zag ik in een berichtje;-)
    Groetjes!
    www.carenhaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen