maandag 24 september 2012

Mijn lieve nichtje Annelin met haar Rammel-Uil! En meer.

 

Eén van de Rammel-Uilen uit dit bericht was voor mijn lieve nichtje Annelin!
 
 
Ik kreeg een aantal foto's toegestuurd van mijn zus, van haar eerste spelen met de Uil.
Het is alweer een paar weekjes geleden, maar ik wilde het toch nog even laten zien.
Prachtig niet! En ze was daar nog maar net drie maanden oud!

 
De wagenspanner werd flink onder handen genomen en ook de mobiel probeerde ze steeds te grijpen, vandaar dat ze toch echt toe was aan een Uil in de handen. Het moest het Uiltje met het grijze hoofdje worden, want daar kijkt ze het meeste naar.
 
Ik heb ook nog twee Uilen gemaakt. Deze Rammel-Uil,
 
 
En deze mooie pastelkleurige Muziek-Uil.
 
 
Mocht je op zoek zijn naar een Muziek-Uil, of een Rammel-Uil, neem eens een kijkje in mijn webwinkel. Er staan een aantal in. Of maak er zelf eentje met mijn patronen. 
Om een Rammel-Uil, of een Muziek-Uil te maken heb je dit patroon nodig.

Nu ben ik bezig met Roodkapje en een Wolf. Erg leuk, om te doen!
En Willem is 23 oktober jarig. Ik heb hem een Yoshi beloofd. Dus ik heb nog wat te doen ;-).
Morgen eerst mijn eigen verjaardag maar eens vieren.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Tamara, hoe je nichtje reageert op jouw uiltjes!
    Het is toch ook super leuk!
    Heerlijk dat je weer zo aan de haak bent.
    Geniet ervan, zeker nu het weer zo lekker haakweer is.
    Binnen de kachel aan en haken maar.
    Alvast fijne verjaardag morgen.
    Dikke knuffel,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijn dat er zo wordt genoten van je maaksels, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn als ze er zo goed mee spelen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto`s! Je nichtje is er echt blij mee, dat kun je goed zien :)
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag gewenst!

    Groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super die foto's, ze is er erg gelukkig mee zo te zien.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk, leuk!!!
    En wat een liefje is ja nichtje. Prachtmeid!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is met drie maanden al heel wijs zo te zien. Leuk hoe ze met de uiltjes speelt!!!
    Je maakt ze dan ook elke keer weer zo mooi!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh ze zijn erg schattig eveneens als je nichtje...wat een mooi kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een schattig nichtje heb je.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat is dat genieten hé, zoals je je nichtje ziet spelen met het door jou gemaakte speelgoed?!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The colours and quality of your work are fantastic. I will now go and check out the rest of your work!

    BeantwoordenVerwijderen