dinsdag 30 oktober 2012

Roodkapje en een Wolfje.

Hallo allemaal,
Het is alweer eventjes geleden, dat ik iets op de blog heb gezet.
Er is helaas ook niet veel te laten zien op crea-gebied. Maar eindelijk heb ik weer eens wat af!
En wel, Roodkapje!
 
 
Wat een schatje niet!
En een wolfje.


 
Mocht je ze ook eens willen maken. Het patroon van Roodkapje is van K and J Dolls.
Het Wolfje is een gratis patroon van Crafty Cattery.
De wolf is wel een stuk kleiner dan Roodkapje, dus ik zou de wolf in een dikker garen maken, wanneer je ze samen wilt hebben.
 
Ik wil jullie toch even op de hoogte houden van hoe het gaat. Ik hou er niet zo van om steeds te zeuren, maar dan weten jullie even, waarom het zo stil is op de blog en ik niet veel reageer op jullie blogs... Mijn energiepeil is erg laag, maar ik lees alles wel hoor. En geniet van alle moois wat voorbij komt! 
Volgens mij heb ik nog nooit zo lang over een amigurumi haken gedaan. Het wil nog steeds allemaal niet helaas. Ik kan maar hele kleine stukjes per keer en niet elke dag... Ik zal waarschijnlijk een operatie in mijn schouder moeten ondergaan, maar dit is me afgeraden, vanwege mijn andere problemen.
Ik heb ondertussen het voortraject van het revalidatie-programma afgerond en nu is het wachten op een oproep. Die komt waarschijnlijk eind dit jaar. Er is goede hoop, dat ze wat voor me kunnen betekenen. Het is een intensief traject van 12-18 weken, waarin verschillende disciplines met me aan de gang gaan. Dus ik hoop hierna weer lekker aan de gang te kunnen, of i.i.g. alles beter te kunnen doseren. Dus hoe en waarmee ik verder ga met mijn winkel heb ik ook nog geen idee van. Voorlopig verkoop ik alleen wat ik maak en de patronen, en neem ik geen opdrachten aan.
Alles is onzeker, maar ik heb goede hoop!
 
Ik ben af en toe wel lekker aan stempels kleuren en dan hoop ik er op gegeven moment ook kaartjes mee te kunnen maken ;-).
Dit is tot nu toe de best gelukte.
 

 
Heerlijk om te doen en het werkt lekker ontspannen. Dit heb ik gedaan met Stampin-Up markers.
 

20 opmerkingen:

  1. O Tamara, dat is niet zo'n fijn bericht (het onderste gedeelte dan), wat balen dat het allemaal nog steeds niet wil, zoals jij het graag hebt.
    Heel veel sterkte, ik hoop dat de therapie je gaat helpen bij al je te overwinnen heuvels.

    Roodkapje is zooooo lief geworden!!!! Veel te lief om door zo'n boze wolf opgegeten te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roodkapje is zo mooi gelukt! De stempel is prachtig! Wat ontzettend knap dat je dat kan!!!
    Heel veel sterkte!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk helpt het inderdaad goed en kan je toch weer wat meer handwerken want je wilt dat precies echt wel he.
    En wat een mooie haakseltjes hebt je gemaakt!
    En die tekening... heel erg knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roodkapje is mooi geworden, zo fijntjes ook. De stempel heb je ook erg netjes gedaan. Wat vervelend al die onzekerheid, hopelijk dat het traject iets voor je kan betekenen! Sterkte..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi roodkapje en wolf. Zien er leuk uit. Ik hoop voor je dat het allemaal goed aanslaat zodat je weer snel aan het haken kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ze lief, enorm leuk zeg, en het andere, ja wat moet ik daar op zeggen? Ik vind het te erg, maar daar schiet jij ook niet mee op.Maar ik ben blij, dat je nog zulke leuke dingen maakt en die stempels is enig is dat moeilijk? heel veel groetjes uit Heemskerk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elly,
      Dankjewel! Het is best moeilijk. Ik heb er al meerdere geprobeerd, maar die waren niet gelukt. Of net op het laatste moment toch verpest ;-). Dan pruts je te lang door. Het is een soort van aquarellen, zoals ik het doe. Liefs Tamara.

      Verwijderen
  7. Je schilderijtje is geweldig en roodkapje met de grote boze wolf is helemaal top, werk aan jezelf en voor jezelf en blijf deze leuke dingen erop zetten. Succes en sterkte! lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig tafereeltje op je kaart!
    Ook erg leuk om te doen lijkt me.

    Beterschap verder en succes met je revalidatieprogramma.

    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ze lief en mooi geworden.
    En je kaartje is ook zo mooi, doe je dat met aquarel verf of potloden.
    'K hoop dat je wat hebt aan het revalidatie traject waar je in gaat, ik heb dat ook ooit gevolgd, best zwaar en viel net in een heel vervelende periode maar uiteindelijk heb ik er veel aan gehad al leek dat op dat moment niet. Ik heb wel geleerd nee te zeggen en mijn grenzen aan te geven en dat is wat ik er aan over heb gehouden.
    Sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ik hoop dat i.i.g. ook te leren ;-).

      Ik heb markers van Stampin Up gebruikt. Ik doe wat inkt op een acrylblok en ga ermee aquarellen. En met de markers zelf kun je hier en daar een touch geven. Heel leuk om te doen. En je hebt niet het geklier met de tubetjes. Voor dit wel heel handig! Tim Holtz heeft ook van die markers; Distress Markers.

      GroetjesTamara.

      Verwijderen
  10. Beterschap en heel veel sterkte Tamara.
    Het lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid van het niet weten hoe het allemaal gaat uitpakken, maar gelukkig heb je nog goede hoop!

    Je roodkapje is werkelijk geweldig meis.
    Ze mag misschien veel moeite hebben gekost om haar te maken maar het is het meer dan waard geweest! Geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je roodkapje en de wolf zijn geweldig!
    Ik wens je heel veel sterkte, heb vertrouwen in de toekomst!...en geniet ondertussen van de kleine dingen!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend en frustrerend dat je gezondheid niet meewerkt. Veel sterkte en beterschap :-) Ik hoop dat je ondertussen toch nog mooie dingen kan blijven maken, ook al gaat het heel langzaam. Je Roodkapje ben ik helemaal weg van, ze is ontzettend schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tamara,

    War een leuke Roodkapje heb je gemaakt.
    Ik wens je verder heel veel succes met de dingen die nog gaan komen.

    Hartelijke groeten, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. roodkapje is super geworden. Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi tamara,

    Wij zijn super blij met roodkapje en de wolf die je voor de babykamer van onze kleine Elena hebt gemaakt!!
    En dat je het toch voor ons hebt willen maken ondanks je situatie.
    Nogmaals enorm bedankt en sterkte!

    groetjes, nicola

    ps: ik had toch al foto's van haar kamertje gestuurd met de mobiel erin?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Nicola,

      Dankje voor je berichtje!
      Fijn, dat jullie er zo blij mee zijn! En met liefde gemaakt hoor!
      Ik heb nog geen foto's gehad. Zou wel leuk zijn even te zien ;-).

      Groetjes Tamara.

      Verwijderen