donderdag 15 november 2012

Harten

 
Mijn schoonmoeder werd afgelopen dinsdag 65 jaar en dit doosje en kaartje heb ik voor haar gemaakt. Natuurlijk met nog wat extra gevuld ;-). Is zo toch veel leuker geven!

 
Het idee voor zo'n mooi doosje komt uit dit prachtige boekje.
Erg leuk om te maken!
 
 
De borduursels komen uit dit ook prachtige boek van Eline Pellinkhof.
 
 
De materialen kun je bij Creamijn en José Bianca vinden.
 
Nu ga ik me klaarmaken voor een heerlijk weekendje weg!
Ik ga met mijn vriendin Veronique (van Kuddelz)  naar het Eva Vriendinnenweekend in Zandvoort. We hebben er vreselijk veel zin in! Wordt vast fantastisch!!! Lekker uitwaaien met z'n tweetjes, genieten van alles en heerlijk urenlang kletsen. We zijn al hartsvriendinnen vanaf ongeveer mijn 15e, dus dat is best bijzonder! Daarom heb ik ook voor haar wat gemaakt, maar dat zien jullie natuurlijk na het weekend pas.
 
Jullie ook een heel fijn weekend!
 
 

10 opmerkingen:

  1. Zo leuk om die kale doosjes uit mijn webwinkel zo terug te zien!! Super mooi en fijne dagen toegewenst, lekker genieten! groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder mooi doosje heb je gemaakt! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder.
    Geniet maar lekker van het weekend, dat zal je goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat doosje is ontzettend mooi!
    En het vriendinnenweekend is volgens mijn moeder geweldig, dus dat moet wel goed komen denk ik!
    Veel plezier!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het doosje is prachtig, Tamara!
    Heel mooi.
    Fijn weekend, samen met Véronique.
    Hoop dat je terugkomt met nieuwe energie en geniet van de gezelligheid.
    Dikke knuffel,
    Corien .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldig beeldig beeldig ik weet toch geen ander woord? Geniet maar fijn met je vriendin. Ik zou ook best zo'n weekend willen hebben. Ik wens je mooi weer en veel fijne uurtjes samen met haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kadootje zo mooi gekombineert
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi cadeau heb je gemaakt, heel schattig.
    Veel plezier met jullie weekendje weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi cadeau, leuk om te geven en leuk om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt!!! Zal ze vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen