dinsdag 27 november 2012

Speenkettingen voor Serious Request 2012!

Even een heel bijzonder bericht!
 
Karin van den Berg kwam bij met de vraag, of ze mijn patroon van de speenkettingen mocht gebruiken om speenkettingen te maken voor Serious Request, aangezien zij een speen als symbool hebben en ze ook daadwerkelijk gaan verkopen!
Dit schrijft ze op haar website;
 
 
Dit jaar vraagt 3FM Serious Request aandacht vooronnodige babysterfte. Als symbool is een speen gekozen,die ook echt verkocht gaat worden. Volgens de laatste informatie is deze vanaf begin december te koop bij VVV Enschede.
Als je eenmaal zo'n geweldige speen hebt wil je deze natuurlijk niet verliezen onderweg. Daarom kan je hier leuke en bijpassende speerkettingen kopen. En natuurlijk gaat de volledige opbrengst naar Serious Request.

Dit zijn de kleuren, die ze gaat gebuiken. Mooi bijpassend bij de speen!
                                                                       
      




 
Er komen nog klemmen aan, maar die zijn nog onderweg. Je kunt ze al wel vanaf vandaag bestellen. Neem een kijkje op haar website om te zien hoe alles werkt. Het betalen gaat via kom in actie.nl, dus je weet zeker, dat het volledige bedrag naar Serious Request gaat. Lees hier meer over de actie zelf. De actie loopt tot en met 23 december. Daarna kan je de speenkettingen ook niet meer bij Karin bestellen.
Dus bestel hier zo'n mooie speenketting voor dit prachtige doel om babysterfte terug te dringen!
 
 
  

4 opmerkingen:

  1. Dit is súpergaaf! Ik kijk altijd uit naar Serious Request, al sinds het begonnen is.
    Wat ontzettend gaaf dus dat jij gevraagd bent om hieraan mee te doen!
    Maar aangezien het altijd een megaorganisatie is vraag ik me af of je het wel 'aangehaakt' krijgt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joke,

      Ik ga ze niet haken hoor... Karin gaat ze haken.
      Het is een actie door haarzelf opgezet! Maar ik vind het een geweldig initiatief en een hele eer, dat ze mijn patroon ervoor wilde gebruiken. Ik hoop, dat ze veel succes heeft!!!

      Groetjes Tamara.

      Verwijderen
  2. Goed dat dit gedaan word! En echt een eer als ze jou patroon daar voor wilt gebruiken!
    Ik ben op school ook bezig met geld inzamelen voor deze actie!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen