donderdag 13 december 2012

Kerststal , maar dan anders... en webwinkel weer wat gevuld.

Er is een ezeltje bij gekomen!
En in plaats van een kerststal hebben we een letterbak gekocht. Staat erg leuk!
 
 
Even een close-up van de os en ezel. Ik heb helaas geen goed gelukt fotootje van het ezeltje alleeen. Dus die komt later maar eens.

 
Nu nog de drie koningen, een kameel en een schaapje.
Eigenlijk wil ik dan nog twee kamelen, nog een herder en een schaapje er bij. Maar goed, dat komt door de jaren wel weer ;-).
 
Ik ben helaas weer uitgehaakt.... Het begon net zo lekker te gaan, maar ben zondagavond gevallen en heb me met mijn verkeerde arm (met de beknelde pees in de schouder) opgevangen... Dus het is weer helemaal mis jammergenoeg....
De volgende dingen had ik nog wel kunnen maken en staan inmiddels in mijn webwinkel.
 
 Twee speenkettingen. Er was ook nog een roze-wit-grijze, maar die is alweer weg.
 

 
Een Rammel-Uil

 
En een Muziek-Uil.

 
 

11 opmerkingen:

  1. Oh bah, Tamara! Het zit je niet erg mee :-( Heel veel beterschap en sterkte!

    Mooie uilen heb je weer gemaakt.
    De kerstgroep is ook heel mooi! Ik wilde het ook eerst in een letterbak zetten, maar mijn groep was zo klein, dat ze in kerstballen passen en hangen nu in de boom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer mooi! En ook leuk om het in een letterbak te zetten!

    Wat balen dat je weer "uitgehaakt" bent! Sterkte ermee!

    Fijne kerstdagen gewenst!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf weer!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe heb je dat gehad? Hopelijk valt de pijn een beetje mee. En knap je gauw weer op.
    Wat je gemaakt hebt is weer heel erg leuk! Schattig die miniatuurtjes.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat orgineel in een letterbak, ziet er leuk uit!!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsjonge wat ontzettend leuk, toen ik pas getrouwd was had ik een donkergroene letterbam met mini zilveren dingetjes er in. En wat zie ik nu een hele kerststal ongelooflijk leuk Tamara, je moet er maar op komen. Hè wat vervelend nou met je arm. Sterkte hoor meis en doe rustig aan Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er allemaal mooi uit, top! Jammer dat je gevallen bent, balen. Sterkte ermee.
    Groejtes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie dingen gemaakt se!
    Oh wat jammer seg... goed rusten dat het weer snel beter wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zit je ook niet mee meid...heel veel sterkte!
    Je 'hippe' kerststal is geweldig <3
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die letterbakken zijn zo leuk, je hebt er al heel wat figuurtjes in staan. Super!
    Beterschap voor je arm :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, een letterbak ipv een kerststal! Heel vervelend dat je zo gehinderd wordt door je arm, beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen