zondag 16 december 2012

Hele fijne feestdagen allemaal!!!

Ik vind het zo leuk om andermans bomen te zien, dat ik jullie de onze ook even wil laten zien.
 
De kerstbal hieronder hebben we dit jaar gekocht. Ik ben er helemaal verliefd op!
We hebben ook nog twee kleinere hiervan. Zo koddig!
 
 
 
Dit is onze prachtige kerstboom.
 
 
En een close-upje.
 
 
En een aantal grepen uit de boom.
 
 
 
En een klein wintertafereeltje in een windlicht.
 

 
 
Momenteel heb ik zoals jullie weten erg weinig energie... We hebben daarom besloten dit jaar geen kerstkaarten te sturen. Via deze weg willen we toch iedereen hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2013 wensen!
Ik wil iedereen van mijn blogvrienden bedanken, die mij/ons een kerstkaart gestuurd heeft! Zo ontzettend lief!!!
En iedereen bedankt voor hun meeleven d.m.v berichtjes, mailtjes, kaartjes het afgelopen jaar. Het heeft me heel goed gedaan!
We gaan op naar een beter jaar!
 
 Liefs Tamara.

6 opmerkingen:

  1. Muito linda sua árvore de Natal e seus enfeites.
    Parabéns.
    Um abraço.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat eerste uiltje! Leuk zeg! Volgens mij past dat helemaal bij jou.
    Ook voor jou/jullie mooie dagen en een goed nieuwjaar toegewenst!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig is het bij jullie!
    Het uiltje is schattig en past natuurlijk helemaal (-:

    Heel veel beterschap en gezellige, rustige en gezegende Kerstdagen gewenst! Tot volgend jaar.
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tamara,
    Schitterend al je creatíe's, knap werk.
    Wens je een fijne jaarwisseling en veel beterschap, lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tamara,

    Ik volg jouw blog sinds vandaag. Helaas kan ik niet alle foto's bekijken op de website (de voorbeelden van gehaakte dieren e.d.). Weet je misschien wat ik hieraan kan doen? Ik vind het echt jammer dat ik niet alles kan zien!

    Groetjes,

    Angie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Angie,

      Wat leuk, dat je me bent gaan volgen!
      Dat is een groot probleem helaas. Er is een probleem met Google+ geweest, waardoor ik alle afbeeldingen ben kwijtgeraakt. Ik heb en groot gedeelte weer ingevuld, maar een nog groter gedeelte moet nog. Ik hoop dit door de tijd weer voor elkaar te krijgen. Hopelijk heb je een beetje geduld ;-). De afbeeldingen moeten overal vandaan gehaald worden (verschillende pc's en sticks). Wel heb ik weer een mapje amigurumi's gemaakt op Google+. Er staat een diavoorstelling in de zijbalk.

      Groetjes Tamara.

      Verwijderen