maandag 21 januari 2013

Matawi's Favorites is open!!!


Vanaf vandaag is mijn nieuwe webwinkel open!!! 
Best wel een beetje spannend... Kom snel een kijkje nemen! 

Ik heb Uiltjes gemaakt in de kleuren van Matawi's Favorites en van Matawi's Crea's
Wel een leuk setje zo ;-)!



Matawi's Crea's blijft gewoon bestaan en  kun je nu hier in de nieuwe winkel vinden. Er zijn nu ook benodigdheden te krijgen om de dingen te maken met mijn patronen. En er is een DIY-pakketje voor het kleine Uiltje te koop!

Er zijn nu ook leuke en hippe hebbedingen te koop. Binnenkort zijn er ook mooie Babyspullen
En mijn grote favorieten zijn; de Boeken! Zo mooi!!! Er zijn schitterende Prentenboeken en hele mooie Babyboeken. Ik ben altijd al gek geweest op prentenboeken. Willem ook! Er zijn er wat doorgegaan hier in huis. Ik heb nu hele mooie uitgezocht in het woodlandthema! 

Binnenkort zijn er ook mooie buttons met Uiltjes en Bosdiertjes. Willem en ik zijn al druk bezig geweest, maar er is nog wel wat gesneuveld in het oefenen ;-).


Even een klein voorproefje.




Wat een schatjes niet! We zijn buttons in drie maten aan het maken (56mm, 38mm en 25mm).
Het is wel erg leuk om te doen! Binnenkort laat ik meer zien.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van alles vinden?!




12 opmerkingen:

  1. Jullie hebben de smaak al goed te pakken met de buttons. Ze zien er heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara!
    wat leuk.!!! je eigen web-winkeltje!!Super!!
    Van harte gefeliciteerd!
    Ik heb net al even een kijkje genomen!
    wat een leuke spulletjes allemaal!en leuke boeken!!
    Er is weer een kleinkind bij mij opkomst! Dus ik ga zeker weer wat bestellen bij je! Handig dat je nu zelf al de benodigdheden verkoopt om de uiltjes etc te maken.leuk dat koord-elastiek in die kleurtjes!en de stoppers in al die kleurtjes!
    en dat leuke uiltjes lint!te veel om op te noemen!
    wauw! Echt te gek!!
    Ik wens je heel veel succes ermee!
    liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tamara! Hardstikke leuk winkeltje. Echt een 'Matawie'- ding. Die pakketjes: heel handig! het is dat ik ooit je patroon al heb gekocht, anders had ik het gelijk besteld, haha!
    Succes hoor! Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw... wat ben jij actief en creatief!! Ik volg je nu ook op Pinterest.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tamara, ziet er leuk uit. Ik ga gauw een kijkje nemen in je webshop!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er superleuk uit!!! Ik ga ook gauw een kijkje nemen in je webshop. Veel succes! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo tamara,
    wat leuk zeg je eiegen winkel,
    ik heb al lekker rond geneusd
    en heb gelijk maar een keine bestelling bij je gedaan
    daar zullen er nog wel wat meer van volgen in de toekomest
    ik wens je veel succes!!!!!
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je winkeltje! Het ziet er mooi en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig gefeliciteerd met matawi's favorites! Ik vind de buttons helemaal superleuk, ga zo meteen even in je nieuwe domein kijken.
    Ben een nieuwe volger, heel benieuwd naar je creaties. Groeten,
    haakselsvankarien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt ontzettend mooi geworden!
    Veel succes met de verkoop!
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe webshop! En wat een leuke buttons!! Ik vind het hertje echt om op te vreten!

    BeantwoordenVerwijderen