zaterdag 5 januari 2013

Een nieuw jaar!!!

Allereerst allemaal een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar gewenst!!!

Een nieuw jaar, waarin voor mij een boel gaat veranderen:
-Ten eerste de revalidatie. (Ik wacht nog op een oproep...)
-Ten tweede gaat er met mijn webwinkel van alles veranderen.

Jaja, ik krijg een echte winkel!!! Zo leuk!!! De raderen in mij hoofd draaien volop!
Ik hoop jullie over een week wat te kunnen laten zien.

In ieder geval een tipje van de sluier ;-)!:



Het hele gebeuren groeide me toch iets boven het hoofd... De vraag was/is erg groot en door mijn lichamelijk problemen kon ik het niet meer aan...
Ik wil toch graag doorgaan, aangezien ik er veel plezier aan beleef en ik het ontzettend fijn vind wat Matawi's Crea's al voor Compassion heeft kunnen doen. Dit moet verder kunnen gaan!

Dus moest ik iets anders bedenken:
-Matawi's Crea's blijft een groot onderdeel van Matawi's Favorites!
Ik ga alleen wat minder haken.... Alleen de Uilen-producten maak ik nog in opdracht en in beperktere mate. Voor de rest blijf ik wel ook andere knuffeltjes e.d maken hoor, maar dan in eigen tempo.
-Ook wil ik wat meer gaan afwisselen in de creativiteit. Dus er komen ook nieuwe producten bij Matawi's Crea's. En ik wil zelfmaakpakketten gaan verkopen. Zodat jullie direkt aan de gang kunnen met mijn patronen, of het is een erg leuk kado om te geven!
-Wat nieuw is, zijn de producten die we hiernaast gaan verkopen! Ik hou erg van bosdieren, of zoals ook wel genoemd de 'Woodland-stijl". Dit was al duidelijk in de dingen, die ik graag maak. En nu gaan we ook leuke, hippe en originele accesoires, kado's en hebbedingetjes verkopen in die stijl.

Het duurt natuurlijk wel even, voordat de winkel een beetje leuk gevuld kan worden. Maar dat komt door de tijd heen wel. Ik heb i.i.g. erg veel plezier met rondneuzen en alleen dat geeft me al lekker weer wat energie :-).
Ook draait mijn hoofd volop met ideeen voor dingen om te maken, dus ik blijf zeker creatief! Want wat is er leuker dan lekker creatief bezig zijn! Maar het is voor mij verstandiger om de houdingen wat af te wisselen ;-).

Dus hou het in de gaten!


19 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ook voor jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Veel succes met je winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Die zelfmaakpaketten worden ook vast eensucces!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER!!!
    Ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en heel veel succes met je winkeltje, ik kom vast rond neuzen..Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Veel succes met je nieuwe shopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O joh, wat enorm leuk zeg!! Heel veel succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat spannend!! Ik wens je veel succes, en zal het zeker in de gaten houden! Leuk ook, die zelfmaakpakketten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en spannende uitdaging!! Het is prettig als je zelf een goede balans kunt vinden zeker in combinatie met de revalidatie..
    Succes en ik kom graag kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het nieuwe jaar brengt een leuke uitdaging met zich mee: de echte winkel en je revalidatie. Alle goede wensen voor jou en je gezin, je hobby, je gezondheid en de inzet voor Compassion!

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tamara, nog de beste wensen voor 2013 en heel veel succes met je nieuwe shop. Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook de beste wensen voor dit nieuwe jaar!
    Ga je de pijn-revalidatie volgen voor je fibromyalgie?? Ik heb deze vorig jaar gevolgd in het Rijnlands Revalidatie Centrum en heb er erg veel aan gehad! Natuurlijk nemen ze niet de pijn weg, maar ze leren je beter met je lichaam om te gaan!
    Heel veel succes en ik hoop dat jij er ook veel aan gaat hebben!
    Groetjes Germa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Germa,
      Dankjewel voor je reactie. Die ga ik inderdaad volgen in revalidatiecentrum Tjongerschans in Heerenveen. Goed om te horen dat je er veel aan gehad hebt! Ik hoop, dat ik er ook veel baat bij heb. Ik ga er van uit eigenlijk ;-).
      Groetjes Tamara.

      Verwijderen
  11. Heb je ook een blog? Ik keek even op je account, maar zie alleen je profielomschrijving. Heel herkenbaar ;-). Dat je maar lekker veel creatief mag zijn!!!
    Nigmaals Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou ook nog een gelukkig en gezond, maar bovenal creatief 2013 en uiteraard veel succes met de uitbouw van je webshop. Ik ben alvast benieuwd naar je nieuwe creaties.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jou ook het beste voor 2013 en veel succes met je winkeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook de allerbeste wensen voor 2013!

    Groetjes
    Aukje
    (fam. van Hilly)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kun je bij je instellingen (daarna "berichten en reacties") de woordverificatie uitschakelen? Dan is het veel gemakkelijker om jou een berichtje te sturen.

    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Natuurlijk ook de beste wensen vanuit Alkmaar (mag nog wel hè?) en heel veel succes met de revalidatie. Ik zie dat je er gelukkig heel positief bij blijft, want anders had je niet je nieuwe winkeltje opgezet. Ook daar heel veel succes mee en laat ons maar snel weten wanneer we kunnen kijken!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tamara

    Heb gehoord van je winkeltje, leuk hoor
    ik hoop dat het goed gaat lopen
    Ik heb bij Aukje geleerd hoe ik een berichtje kan sturen.
    Het lukte mij steeds niet, hoop dat het nu goed gaat.
    ik hoor het wel, groetjes en een fijne dag Hilly.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hilly,

      Dat hoop ik ook ;-)!
      Leuk, dat het gelukt is!

      Groetjes Tamara.

      Verwijderen