donderdag 18 december 2014

Een verzameling werken!

Ik ben een beetje uit het bloggen geraakt blijkbaar...
Ook al volg ik nog vele blogs via Bloglovin. En lees ik ze met veel plezier!
Ik Instagram wel regelmatig, maar daar zit lang niet iedereen uit blogland. En dat is toch wel erg jammer. Het is wel erg leuk om even snel wat te posten, van waar je mee bezig bent. En dat vind ik ook erg leuk om van anderen te zien! Maar hier kan je net even wat meer kwijt.
 
Dus ik ga proberen weer wat regelmatiger te bloggen en geef jullie nu even een update over waar ik allemaal mee bezig ben geweest de afgelopen maanden.
 
Allereerst deze halve deken!
 
 
Want ik doe mee aan de
 
 
En dit waren de eerste 5 weken van 10 weken blokken haken.
Ik zit in de tweede groep van 7 november. Ondertussen zijn we met de 6e week bezig en hieronder zie je de 6 verschillende blokken.
 
 
Het is ontzettend leuk om te doen! Marinke (Wink van het blog; A Creative Beiing) heeft prachtige patronen ontworpen. Erg leuk om allemaal nieuwe dingen te leren op deze manier. Want ik haakte natuurlijk eigenlijk alleen maar amigurumi's.
Maar daar is verandering in gekomen!!! Ik heb een andere tak van haken ontdekt (en dit gaat goed!) en er liggen vele W.I.P.'s te wachten. Want ja, ik mag nog steeds erg graag afwisselen.
 
Zo heb ik ondertussen dit kussen gehaakt.
 

 
Dit is een schitterend patroon van My Rose Valley en kan je hier vinden.
 
Ook heb ik deze omslagdoek/Sjaal gehaakt.
 
 
Het is de Zomersjaal uit het boek; Puur Haken. Gehaakt met Catania (244 agave en 387 zwarte olijf)
 
Ik ben met nog een kussen bezig. Met de basketweave stitch. Dit kussen zal nog wel even duren, voordat het af is. Deze steek vinden mijn polsen niet zo leuk.

 
En nog een babydekentje in de maak met de V-Stitch.


 
 Verder heb ik voor mezelf heerlijk warme polswarmers gemaakt met Stylecraft Special DK. 
 

 
Hier moet eigenlijk nog iets mee gebeuren om ze wat leuker te maken,
Maar ik heb ze al druk in gebruik ;-) Ze zijn heerlijk warm!
Het is een patroon van Knotsewcute, de Ladies Fingerless Mittens.
 
En deze heb ik voor Willem gemaakt. De kleuren Stonewashed heeft hij zelf uitgezocht.

 
Het patroon is weer van My Rose Valley, de Nordic Wrist Warmers.
 
En Ik ben nog altijd met deze deken bezig. Hij vordert gestaag en moet nog 40 cm hebben. Dan kan de mooie rand er omheen.


Afgelopen herfst ben ik wat velden langs geweest en heb ik gedacht; Hier groeit mijn kleed!
Dus helemaal goed gekozen ;-). Het is heerlijk warm om er mee bezig te zijn iig.
 
Heel wat werken zo! En er liggen er nog meer hoor. In het echie en in mijn hoofd slingert er ook een boel rond ;-)
 
Jullie zijn iig even weer op de hoogte.
En tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Super leuk Tamara, en sinds kort zit ik ook op IG. Maar we hebben elkaar daar al gezien natuurlijk! ;) De online wereld is toch wel erg klein.

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOH, ik ben niet de enige met tig wip's :P Pffft! Ik ben gestopt met de scheepjes cal. Vond het niet zo spannend voor mij. Wat een prachtige creaties heb je! Ik ben juist meer van de "praktische" dingen en af en toe een ami er tussendoor :D

    Ik hoop je vaker te zien bloggen. Ik zit sinds kort op instagram maar vind bloggen toch echt leukderderder :P

    Ik zal je toevoegen op instagram.

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen