vrijdag 19 december 2014

Crochet Along 2015

Zo ineens drie berichten achter elkaar ;-).

In januari is mijn deken van de Scheepjes Cal klaar! In dit bericht heb ik laten zien, hoe ver ik ben.

En in januari begint de Crochet Along Deken van 2015!
Hierbij haak je met z'n allen in 40 weken een prachtige deken. Elke week komt er een patroontje uit, die zal verschijnen op de deze blog; De Creatieve Wereld van Terray . Er wordt dit keer één grote granny square gehaakt. Superleuk!!! In deze blogpost kan je er meer over lezen.

Hier ga ik ook aan mee doen! Lijkt me weer erg leuk om allerlei steken te ontdekken en het is heel leuk om met meerderen aan hetzelfde project bezig te zijn!
Ik heb zin in een mooie vrolijke, zomerse deken! En met deze kleuren wilde ik heel lang iets doen. Dit lijkt me een zeer geschikt project! Ik ga hem maken met Phildar Coton 3, Catania en de SMC Miracle. Deze laatste hebben wij nu ook in ons assortiment in de webshop.

Dit zijn mijn inspiratieplaatjes en gekozen bollen;          
Nog een keer even de bollen in het groot.
 
Info over welke kleuren het zijn, kan je hier vinden.
 
Wil je meer kleurinspiratie? Kijk dan eens op mijn Pinterest- bord.
Er is ook een Facebookgroep van de Crochet along 2015. Erg leuk om te zien, hoe anderen hem gaan maken.
 
 Gaan jullie hier ook aan mee doen?

8 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie kleuren! Dat wordt een mooie deken!

    Nee, ik doe niet mee. Ik vind 40 weken echt te lang en de toeren worden wel heel lang.. Heb een poging gewaagd met die andere van 2014, moest erg veel inhalen, werkt ook niet. En de Scheepjes was mij te saai geworden, ook mee gestopt. Maar ik ben wel een andere cal aan het doen van Attic24, binnenkort blogje erover. Alleen ik doe niet mee met de cal, want die is al klaar. Maar ik doe het op mijzelf, wel met de zelfde kleuren/garen. Ik vind hem geweldig mooi en ondanks, heel erg simpel, toch niet saai.

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie je maar weer. Iedereen is verschillend ;-).
      Voor mij zijn dit leuke manieren om nieuwe dingen te ontdekken. En hiernaast kan ik nog leuk andere dingen blijven doen ;-).
      Ik heb het al gezien en gereageerd op instagram. Over die heb ik ook nog nagedacht haha. Hij is ook erg mooi! Maar ben voor een ander idee gegaan. Het garen is er al voor in huis. Er staat een foto van op instagram. Maar het duurt nog wel even, voordat ik daarmee begin. Eerst de deken voor Willem!
      Veel succes met jouw deken! wordt vast prachtig!
      Groetjes Tamara.

      Verwijderen
  2. Dat houd het leuk toch? Iedereen hetzelfde is ook weer zo saai. Oh voor mij ook zeker leuke manier voor nieuwe steken enzo. Ik vind ook ALLES leuk! We moeten echt 500 jaar oud worden en dan heeeel misschien krijgen we dan, de helft van een kwart af,van onze to do list :P :P Vermoed van niet..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het!
      En je kon wel eens gelijk hebben over die > 500 jaar haha. En de to do list, die blijft maar groeien ;-)

      Verwijderen
  3. Ik pas deze keer. Ben nog aan mijn 2 Cal-dekens bezig en hoop ze weldra af te hebben. Ik moet geregeld een kleiner project kunnen maken om af te wisselen, Misschien dat ik later nog aanhaak, wie weet ...
    Wens jou alvast veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie! Ik ga ook weer meedoen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren-combi, Tamara!
    Ik ga ook een poging wagen.
    Begon ooit ook met de Cal 2014 maar dat wheel en niet zo fijn garen zorgde ervoor dat ik gestopt ben.
    Afgelopen week kleurtjes gekocht.
    Op naar een kleurrijk jaar met veel liefde, geluk, haakuurtjes en gezondheid!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Corien! Ik ben benieuwd naar jouw kleurtjes!
      Jij ook alle goeds gewenst in het nieuwe jaar!!!
      Liefs Tamara.

      Verwijderen