zaterdag 29 augustus 2015

Terug van weggeweest!

Eindelijk na lange tijd weer eens aan de blog! 
Wie mij ook op Facebook volgt weet, dat ik dit volgende voor onze vakantie zei; 
Na de vakantie hoop ik met mijn nieuwe ideeën van start te gaan. En weer lekker te gaan bloggen! 

Het is me een poosje weer boven het hoofd gegroeid. Het werd me allemaal veel te druk en bloggen kwam dan wel op de laatste plek. En op Instagram gaat alles toch even sneller geplaatst. Maar toch zet je daar over het algemeen niet zoveel bij. Ik blijf dat wel lekker doen hoor. Zo gezellig! 

Ik heb besloten weer een paar stappen terug te doen (Ik ga toch nog steeds achteruit helaas). En 2 dagen in de week te nemen (naast het weekend), waarop ik heerlijk dingen ga doen, die me ontspannen en waarvan ik energie krijg! Ik weet, dat bloggen één van die dingen is. Ik lees nog wel blogs hoor. Maar ik mis toch wel de contacten heen en weer. En op de blogs lees je toch net even meer over diegene en over waar ze mee bezig zijn. Zo wil ik ook wat meer gaan delen.

Ik wilde maar van start gaan met de haaksels, waar ik mee bezig ben geweest. 


Mijn deken van de Crochet Along 2015 vordert gestaag! De rondes worden nu steeds langer en zwaarder, dus het gaat wat langzamer, maar ik ga lekker door. Het wordt zo'n heerlijk vrolijke deken!
Ik heb nu 27 weken gehad, Het wordt al een hele grote deken.


Ondertussen heb ik er ook twee kussens bij gehaakt. Eentje met bloemetjes van het kussen uit; Haken en Kleur Buiten. De vierkantjes heb ik zelf bedacht. Ze zijn aan elkaar gezet met SMC Miracle.

Het andere kussen is gemaakt aan de hand van de Sophie's Universe deken van Look at what I made
Ik ben gestopt toen het vierkant klaar was en heb een aantal toeren genomen, waarvan ik het bloemetje erg leuk vond. Daar heb ik nog een aantal toeren van omheen gehaakt. Ook hier zitten meerdere toeren SMC Miracle tussendoor.


Beide lappen heb ik op kant en klare Ikea-hoesjes genaaid.
In de deken zit ook dat mooie glittergaren. Het is mooi subtiel aanwezig en geeft een erg leuk effect!
en zo samen is het toch een heel vrolijk geheel!


Verder ben ik met babydekentjes bezig. Amigurumi's haken gaat niet meer en dit gaat prima. Als ik maar wel op mezelf let ;-). Ook dit is heerlijk om te doen! Met deze drie ben ik bezig geweest.



Deze is inmiddels af!


Het is een erg lief dekentje geworden! Hij is 80x80cm groot.


Toch worden er nog steeds volop uiltjes gehaakt door mijn lieve vriendin Carla!
Mede hierdoor kunnen we nog steeds fijn onze families en projecten in Guatemala en Kenia sponsoren!


Hier kan je vinden wat we tot nu toe hebben kunnen doen. Ook hier moet nog een update plaatsvinden ;-).


Morgen hoop ik nog de andere dingen te kunnen laten zien!
Fijne avond allemaal en een hele fijne zondag morgen!








5 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heb je gebruikt. Lekker fris. Heerlijk creatief. Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug en wat heb je een prachtige haaksels gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weer een berichtje van je te lezen.
    Ik heb met je te doen dat je nog steeds achteruit gaat. Logisch dat je dan vooral energie steekt in de dingen die je het liefste doet.
    Wat heb je mooie dingen gemaakt en wat ben je met veel dingen bezig. En allemaal echt vrolijk.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne projecten ben je mee bezig, heel erg mooi! Hopelijk gaat het snel weer een stukje beter met je..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjulliewel voor jullie lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen