maandag 12 april 2010

Een splinternieuw nichtje!!!

Zaterdag 10 april is mijn nieuwe nichtje geboren!
Robbin Laura!!!
Wat een geweldig mooi popje weer!





Dus ook Guusje is vertrokken!
En ik heb een tegoedbon gemaakt om natuurlijk ook voor deze prinses een geweldig schilderij te maken.
Of een paar bij elkaar.



Deze kaart heb ik samen met dit schildpadje
(in de kleuren van de babykamer) ingepakt als setje.





Weer wat leuks om over te brainstormen!

Guusje krijgt vast een fantastisch leven bij die twee prinsessen op Texel!!!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.
    En wat heb je leuke cadeautjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara,

    Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!
    Het blijft prachtig he, dat kleine spul.
    Daar wordt je altijd helemaal warm van, heerlijk zo'n groot wonder!

    en wat ben je alweer druk geweest,...dat nijlpaardje echt een heerlijk dier om zo verliefd op te worden:)

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke creaties heb jij weer gemaakt!!
    op mijn blogje vertelde je dat je met betty bezig bent, maar weet je dat er inderdaad een foutje in de voetjes zit Op de amigurumis hyves kun je lezen hoe het nu moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schildpadje & Guusje hebben het erg goed in mijn bedje!!!!
    Ze hebben het maar druk namelijk om mama te helpen onthouden op welke kant ik elke keer moet gaan slapen.

    Ik ben erg blij met mijn vriendjes en vindt ze supercool!

    Een dikke kus van je jongste nichtje Robbin

    BeantwoordenVerwijderen