zaterdag 3 april 2010

Mijn eigen sleutelhanger!

Eindelijk heb ik dan een sleutelhanger voor mezelf gemaakt!
Ik heb er al verscheidene voor anderen gemaakt en zelf liep ik nog met een pluchen giraffe met een gebroken nek aan de sleutels.



Dit kon toch echt niet!

Aangezien ik gek op bloemen ben en daar eens mee aan de slag wilde, heb ik deze sleutelhanger gemaakt.





Wat is ie mooi geworden!

Ik heb alweer allerlei nieuwe ideetjes.
Ik wil er ook nog knipjes, broches e.d. mee maken.
Ik heb al meerdere bloemetjes liggen (Die zijn zo leuk om te maken!), dus er zal binnenkort wel weer wat te bewonderen zijn.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bloemetjes zijn dit
    Zijn het brei of haak creaties?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, ik ben ook gek op bloemetjes, maar heel raar, meestal maak je iets voor een ander en schiet je er zelf bij in.
    Groot gelijk hoor dat je nu eens iets voor jezelf maakt en nog mooi geworden ook.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor jullie leuke reacties!

    @Martijne
    Het zijn gehaakte bloemetjes!

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat je mijn blog gaat volgen. Ik meld me bij jou ook aan als volger hoor, want wat een leuke beestjes heb je al gemaakt. ik zag dat jij guusje ook al hebt gemaakt ik ben daar nu ook mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!
    Je bent van harte welkom!!!
    Succes met Guusje!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen