dinsdag 6 april 2010

Volgers!

Welkom op mijn blog!!!



Erg leuk, dat jullie mij volgen!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara,

    Ik weet eigenlijk niet of het echt wat toevoegd die volgers. Zelf meld ik me nergens aan.

    Je zult wel even de gadget-volgers- moeten toevoegen op je blog, anders kan zich niemand bij je aanmelden!!!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,

    Zelf vind het wel erg leuk om blogs te volgen, die me aanspreken. Die kun je in de google readerslist mooi bijhouden.

    Ik vind het ook erg leuk, dat mensen het leuk vinden om mijn blog te lezen.
    Dat geeft je toch een goed gevoel!!!
    Er staat trouwens een gadget onder aan in de rechterbalk!

    Bedankt voor je reactie.
    En ook een heel fijn weekend gewenst!
    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen