donderdag 3 november 2011

Es even wat anders...

Een paar weken terug kocht ik het boek: Eline's Winterhuis.
Dol-enthousiast was ik, wat een geweldig boek!!!

Dus in de herfstvakantie zijn we (jaja) aan de gang gegaan.
Een punnikmolen gekocht en hier komt het we-verhaal. Mark (mijn man) heeft meters voor me gedraaid! De schat!
En daarvan heb ik dit gemaakt.


In de takken wil ik allemaal leuk hangertjes gaan maken.
Mede met deze stof, die ik gekocht heb. Hij is ook van Eline's Winterhuis.
Ik ben ook uiltjes aan het maken die daar bij passen.
Met een subtiel glitterdraadje, alvast een beetje voor de kerst.
Die zie je jammergenoeg niet zo goed op de foto.


De ideeen stromen over, nu nog de tijd...

Af en toe is het wel erg leuk om iets voor jezelf te maken tussendoor.
De kerststal moet eigenlijk ook nog verder gehaakt...

Hier op Eline Pellinkhof's blog kun je een boel zien van wat er allemaal in het boek stond.
Verder kun je genoeg inspiratie op haar blog opdoen, van wat mensen aan de hand van haar nieuwe boek en materialen gedaan hebben.

8 opmerkingen:

  1. ...dat is het nadeel van een web-winkeltje hé...de tijd om dingen voor jezelf te maken schiet er vaak bij in. Maar deze vaas is erg mooi geworden! geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat een aardige man heb je. Moet zeggen, die van mij is ook altijd te vinden als ik weer een haak of breiwerk moet uithalen. Hij wil dan graag aan de wol trekken. Toch stiekem een beetje leedvermaak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tamara, wat leuk dat je ook eens iets voor jezelf kunt maken (en toch weer uiltjes hè!)
    Het ziet er mooi uit en super dat je man een handje helpt.
    Fijne avond. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk,ik wil op de kreadoe kijken naar een punnik molen .En het patroon heb ik gevonden later op de dag stond die er weer op.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen