zondag 6 november 2011

Cadeautjes!!!

Vandaag zijn mijn broer en schoonzus alweer 12,5 jaar getrouwd!
Deze harten heb ik voor hun gemaakt


Deze prachtige harten zijn gemaakt aan de hand van een patroon van Kuddelz.
Ik wilde ze eerst met Phildar cotton 7 maken, zoals in het patroon, maar dat was toch veel te zwaar voor mijn polsen...
Ik heb ze gemaakt met Phildar cotton 3 en het is toch nog een heel mooi formaat geworden!


Vervolgens heb ik er een hanger van gemaakt.
De symboliek vond ik wel erg leuk;
Al 12,5 jaar verbonden...


Ook heb ik er een lichtje bijgemaakt.
Weer geiinspireerd door Eline's Winterhuis.


Met een creatable van Eline Pellinkhof erbij wordt het cadeautje toch helemaal af!



Vandaag viert ook de allergrootste Sinterklaas-fan, die er bestaat zijn verjaardag en deed hij de presentatie van zijn nieuwe bedrijf.
Omdat dit jaar zijn allergrootste wens in vervulling gaat heb deze Sinterklaas voor hem gemaakt.



En natuurlijk heeft hij een cadeautje meegebracht!


Het patroon is van Echt Studio.

Gister ben ik naar de Kreadoe geweest, wat geweldig leuk!
Ik moet nog even wat foto's maken, dus daarover morgen meer...

16 opmerkingen:

  1. Oh lovely things that you made!
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw..wat heb je weer leuke spulletjes gemaakt..ziet er TOP uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke creaties!

    Ben benieuwd hoe jij het vond op kreadoe!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tamara

    Ik ben zelf ook met sinterklaas bezig.En ik vraag me af met wat voor draad je de baard heb gemaakt? Ik heb al wat draden gebruit maar de baard vind ik steeds niet mooi.


    groetjes van Lizinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk die harten en dat lichtje
    mooie kleuren ook, en die klaas ja zo leuk
    patroontjes van de echtstudio zijn ook zo prahtig
    ben benieuwd naar je crea doe verslag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjulliewel!!!

    @Lizinka,
    Voor de baard heb ik Saskiawol van de Wibra gebruikt. En wel met naald 2,5 gehaakt.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je die harten in mooie kleuren gemaakt, erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg mooi geworden, die kleuren vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creaties weer. Ik heb n.a.v je bericht op de blog het boek ook besteld! Heb nog een vraagje aan je: met welk garen heb je (of je man) het windlichtje gepunnikt? Dank weer voor de inspiratie!
    Groet, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel allemaal weer voor de leuke reacties!

    @Arianne,

    Leuk, daar zul je beslist geen spijt van krijgen! Maak je borst maar nat, voor alles wat je zult willen maken ;-).
    Ik heb Phildar cotton 3 gebruikt. Het windlichtje heb ik zelf gepunnikt ;-).

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tamara,

    wat maak jij een mooie dingen zeg, ik ben helemaal gek van die uilen!

    Groet van Jayne
    de Zinkenviool

    BeantwoordenVerwijderen