vrijdag 18 november 2011

Nieuwe vormgeving!!!

De blog en mijn webwinkeltje hebben een make-over gekregen!




De vorige blog lay-out was erg gezellig, maar me veel te druk en chaotisch.
Maar ik kon op dat moment niks anders geschikts vinden.
Een poosje terug heb ik het gevonden! Helemaal mijn stijl en kleuren. En het Uiltje lijkt op mijn Uiltje!
Gisteravond en vandaag ben ik aan de make-over bezig geweest. Wel weer een gepuzzel hoor. Misschien, dat er door de tijd heen nog wel wat kleine aanpassingen zijn, maar voor nu ben ik tevreden. De webwinkel en de blog hebben nu dezelfde look!
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Ook heb ik visitekaartjes, stickers en een adresstempel met hetzelfde logo vandaag binnengekregen.
Helaas is het licht niet echt geweldig, maar zo hebben jullie er i.i.g. een beeld van.


De Uiltjes zijn jammergenoeg wel wat groener uitgevallen...
Maar ik ben er nog wel blij mee! Erg leuk zo, alles bijpassend.


23 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara,
    Het ziet er geweldig uit hoor! Echt jou.
    En ook bijpassende kaartjes en stempel: supergoed.
    Veel succes er mee,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk uiltje heb je gevonden!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Leuk al die uiltjes :D

    Gr. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie layout, Tamara!
    Echt prachtig!
    En leuk dat je nu alles compleet hebt met je kaartjes en stickers! Toppie!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow druk bezig geweest meid!
    Maar het was het waard. Ziet er allemaal super uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top! Hartstikke leuk!

    Dikke kus Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo tamara,
    nou het ziet er echt indruk wekkend uit hoor,
    vooral je leuke uiltjes die je hebt gevonden
    passen goed bij jou,
    complimenten hoor,
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tamara, dat ziet er leuk uit! Genieten hoor met al je prachtige creaties! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tamara,

    Je blog ziet er erg mooi uit! Je inspanning heeft goed resultaat opgeleverd. Waar heb je je kaartjes en labeltjes laten maken? Ik ben nog op zoek naar een adres voor labeltjes. Fijn weekend, Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De make over is heel geslaagd hoor! De uiltjes zijn superschattig!! Waar vind je trouwens zo'n leuke figuurtjes? Ik heb ook al gezocht naar een leuk logo voor mijn blog maar zo'n leuke dingen als van jou ben ik nog niet tegen aan gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie layout heb je gemaakt, veel rustiger ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou is alles in Matawi stijl. Mooi!
    ps: mag ik vragen waar je de stempel vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het heel mooi en passen geworden! En je hebt gelijk hoor, less = more!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi geworden!! Helemaal de uiltjes die je verkoopt complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, je blog ziet er ontzettend mooi uit! En wat heb je leuke dingen gemaakt! Ook uit het boek van Eline, leuk hè?! En je harten! En zoveel leuke dingen op de creadoe gekocht!! Leuk!! ps. ik heb je gemist ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kom er ook niet altijd aan toe ;-) Ja, ik heb het metaalfolie van byPetra. Anders moet je het eerst eens met een paar laagjes aluminiumfolie (op elkaar) proberen, dat gaat ook best goed en geeft een leuk effect (is natuurlijk wel veel dunner, maar glanst wel heel mooi!)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er allemaal erg mooi uit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kleuren inderdaad! en heel mooi dat alles nu 1 geheel is :) geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet je nieuwe huisstijl er toppie uit!! Heel erg mooi hoor en zeker een stukje rustiger waardoor het er eigenlijk sjieker uit is gaan zien.
    En die uiltjes zijn een heel leuk logo, zeker omdat je ze zo vaak maakt! Succes met je webwinkeltje en blijf vooral van die geweldige dingetjes maken.
    Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen