maandag 27 februari 2012

Mega-Klussen!

Eindelijk is hij dan af!!! De mega-grote Kikkerprins!


Hij is met een dubbele draad acryl en naald 6 gehaakt. Wat een klus...
Dit doe ik niet weer... Hij is 28 cm hoog en 45cm breed.


De kikker is een patroon van BVOE's Shop. De kroon heb ik zelf verzonnen.

Dan nog een Mega-Uil voor een meisje. Hij is 30cm hoog.


Ik vond het een hele bijzondere keus in kleuren. Maar het heeft me verrast hoe hij uiteindelijk geworden is. Eigenlijk heel schattig!

Hier ga ik nu nog Mobiel-Hangers bij maken. De Uiltjes worden in dezelfde kleuren gemaakt.

18 opmerkingen:

  1. Groot en leuk! De kleuren van de uil zou ik zo ook niet kiezen, maar toch staat het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kikker vind ik geweldig!
    Ik haak wel graag met acryl, maakt mij niet uit welk materiaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ....ik begrijp en voel helemaal met je mee....maar....de kikker is wel helemaal GEWELDIG geworden!!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kikker is reusachtig leuk! Ja wat een werk, maar als het dan af is, dan heb je wat om trots op te wezen. En je uiltjes zijn ook altijd even leuk. Tot nog toe heb ik er maar een gemaakt, ga dit jaar er zeker nog een maken...ze zijn hartstikke leuk! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kikker echt fantastisch!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn beide fantastisch, al had ik de kleur van de uil niet zelf uitgezocht. super gedaan!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi zeg!!! En ik kan me voorstellen dat het haken best wel moeilijk ging, MAAR het resultaat mag er meer dan zeker zijn!!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Super!
    In het echt houd ik niet van kikkers, iggg )-:, maar deze is echt gaaf! Knap dat je zelf de kroon hebt bedacht!
    En die uil is ook al zo mega (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het resultaat loont wel in het geval van de kikker, tof!
    En de uil is, zoals gewoonlijk, ook weer prachtig. Wat blijft het toch een goed ontwerp :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is wel heel mooi geworden de kikker. Knap hoor dat je het toch gelukt is. Het heeft je veel moeite gekost. Mensen blij maken zit toch in je hart. TOP

      Verwijderen
  10. Kikker is geweldig geworden maar kan me voorstellen dat het een zware klus was.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat is die kikker mooi geworden maar idd. wel een mega-klus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je hard gewerkt!! Maar ze zijn beide erg mooi geworden. Op naar een kleinere versie. groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk je reuze beestjes.
    Erg mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kikker is erg leuk geworden, wat een hoogte ook!

    BeantwoordenVerwijderen