woensdag 6 juni 2012

Ben weer wat bezig!

Ik kan weer iets haken, zo fijn!
Sinds ongeveer 2 weken doet de spier in mijn bovenarm het weer, waardoor de belasting niet direkt om mijn zere schouder komt. Wat scheelt dat een eind! Ik kon niks vasthouden...
Nu lukt het weer om simpele dingen te maken, dus kan ik weer lekker bezig zijn. Er moet niet te veel kracht gezet moeten worden, of rare toestanden, vandaar dat ik lekker Muziek-Uiltjes aan het maken ben. Het gaat nog niet snel, maar ik kan weer haken!!!
Ik heb zelfs 1 ding op aanvraag gemaakt, dat is deze hieronder.


En 2 andere, die staan nu in de webwinkel.



Ik neem nog steeds geen opdrachten aan hoor! Eerst even afwachten, wat ze volgende week in het ziekenhuis zeggen en wat er uit de onderzoeken komt.
Plus ik moet even de tijd hebben voor mezelf... om alles eens goed op een rijtje te zetten...
Dus voorlopig probeer ik alleen wat voorraad te maken. En dingetjes, die ik zelf even leuk vind om te maken ;-). Ik moet echt leren ontspannen, dus even geen druk...
Dankjewel allemaal voor het meeleven en het informeren naar me!

18 opmerkingen:

  1. Zo fijn dat het weer lukt! En direct een voltreffer, mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat het weer wat beter gaat Tamara!
    En je muziekuilen zijn weer super!!
    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het weer wat beter gaat!
    Alle uiltjes zijn weer erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, dat het even beter gaat!! Geniet ervan en neem de tijd voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer kan haken en je favoriete hobby beoefenen, Tamara. Ik heb ook je winkeltje even bezocht, wat een mooie dingen bied jij aan! Prachtig!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien ze er weer leuk uit. Vooral rustig aan doen hoor! Anders blijf je ermee lopen. Hoop dat je snel weer helemaal fit bent. groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn weer hele mooie!!! doe maar rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het weer wat beter gaat....
    mooie creaties heb je weer gemaakt...denk goed om jezelf hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om te horen dat het iets beter gaat en dat je af en toe weer even lekker kan haken....nogmaals sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijn nieuws! Goed dat je zo verstandig bent om niet meteen alle remmen los te gooien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tamara,
    Wat fijn dat er weer wat spierkracht aanwezig is en je weer wat kunt haken!
    Ik hoop dat deze positieve boost zich uitbreid naar meer.
    Nu leren om goed voor jezelf te blijven zorgen en dat JIJ belangrijk bent.
    De rest komt later.....
    Heel veel sterkte en geduld.....
    Je uiltjes zijn super, zoals altijd!!!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om te horen dat je spieren een beetje mee werken en dat je minder pijn hebt. En wat een super leuke uiltjes weer, die met paars en grijs vind ik ook prachtig.

    Rustig aan,
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed te horen dat je weer wat kunt doen. Rustig aan en dan komt het wel weer. Deze zien er weer super mooi uit.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super dat je weer wat kan haken!! Geniet ervan en die maar lekker rustig aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat is fijn om te lezen Tamara, maar doe rustig aan hoor. Ben zo benieuwd wat de arts gaat zeggen.Wat zien de uilen er weer mooi uit, je hebt toch maar eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen