dinsdag 26 juni 2012

Uiltjes in Cambodja! En Facebook.


Deze foto kreeg ik toegestuurd van Marjo. Haar  dochter is voor stage naar Cambodja en kreeg 60 Uiltjes van haar moeder mee om uit te delen aan de kinderen daar. Is het niet FANTASTISCH!!! Echt geweldig!!!
Dankjewel voor de prachtige foto!

Ik heb ook een map op mijn Facebook-pagina aangemaakt voor foto's van klanten.
Een soort gallerij. Ik zette hier al eens foto's neer, maar zo is alles mooi bij elkaar.
Het is zo leuk om te zien wat een ander van mijn patronen maakt. Ik zou graag jullie creaties willen zien!
In deze map plaats ik de foto's, die jullie me toesturen via mail, of op de Facebook-pagina plaatsen.
Ik vind het ook erg leuk om te zien, wat er gebeurd met de door mij gemaakte dingen!
Dus vind je het leuk om iets te laten zien, (Wat je gemaakt hebt, of van mij ontvangen hebt. Of iets, waarvoor je mijn blog als inspiratie hebt gehad) schroom niet, mail en plaatsgerust!

Ik ben heel erg benieuwd!!!

7 opmerkingen:

  1. Wat geweldig! En 60, pfoe wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je uiltjes naar Cambodja zijn gevlogen!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, wat super leuk!!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Tamara, deze bovenstaande foto!
    Als ik ooit,( of mijn man en zijn vrienden) voor onze stichting Help Flores naar Indonesie gaan, dan neem of geef ik ze zeker ook iets mee voor de kindjes daar!
    De foto is erg mooi.....
    Ik ga even kijken op je pagina met foto's die iedereen je gestuurd heeft van eigengemaakte versies van jouw patronen.
    Kijken of ik de uiltjes sleutelhangers kan plaatsen.
    Gaat t nog een beetje met je?
    Take care of yourself!
    Liefs en groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankbaar initiatief, lijkt mij!
    Ik heb afgelopen vrijdag het muziek-uiltje voor ons nichtje op mijn blog gezet. Mocht je willen kijken: http://judith-creatief.blogspot.nl/2012/06/knutsel-zo-kraftzak-baby.html

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen