zondag 8 juli 2012

Even geen berichtjes en haaksels...

Wat een drama!!!!
We hebben vreselijk wateroverlast thuis... Het huis is onbewoonbaar en we wonen nu voorlopig bij mijn schoonmoeder. Gelukkig, dat dit kan!!! Mark en ik hebben een eigen kamer en ook Willem heeft z'n eigen stekkie. Dat is wel heel fijn!
Het regende gewoon bij ons in huis, afgelopen donderdag...
Ik zat in de woonkamer en hoorde ineens gelek in de hal. Kom ik in de hal, loopt er water uit de plafonnière. Het water kwam langs de trap naar beneden. Kom ik op de slaapkamer, regent het er gewoon door het plafond! Het water kwam daar ook door de lampen en stopcontacten...
ook de studeerkamer was allemaal water. En even later was het beneden ook zover... Ongelooflijk....
De brandweer heeft alles leeggezogen en de calamiteitendienst heeft vrijdag delen vloer er uit gehaald en grote drogers neergezet. Deze moeten 2-6 weken hun werk doen. Morgen komen ze rest van de vloer boven en beneden eruit halen. En de rest wordt ingepakt, of afgevoerd... Na het drogen kunnen we pas sauzen, verven, vloeren leggen e.d. Niks aan!!!! Heel erg spannend allemaal...
Dus jullie begrijpen, dat ik eventjes wat anders te doen heb :-(....


18 opmerkingen:

  1. Oh dit is echt een drama.. Wat erg!
    Ik hoop dat alles weer goed komt in huis, en dat er niet veel dierbare spullen kapot zijn gegaan door het water..
    Heel veel succes de komende weken!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sjee wat een ellende,weet wat het is,heb ooit iets dergelijks meegemaakt bij mij zus,zij was op vakantie en wij gingen een dag voordat ze thuiskwamen het gras maaien voor ze...het water kwam buiten onder de vensterbank uit gelopen en toen we de deur open deden leek het alsof het regende in huis(houten plafonds,vloeren boven)alle plafonds stonden bol van het water wat ook langs de muren afliep,wat bleek...de pomp van de verwarmingsketel was stuk en bleef maar water pompen!!!Een ramp,waterkraan dichtgedraaid,electrischeteit uitgeschakeld en daar een hele dag bezig geweest met 4 man om al het water uit huis te krijgen,hun matras moesten we met 4 man sterk optillen en via het platdak naar beneden gooien,een heel gedoe en er is het een en ander verloren gegaan.Ik wens jullie daarom heeel veel sterkte....nooit leuk en je bent er wel even mee bezig(verzekering,e.d)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt niet leuk!! Hoop dat alles snel weer een beetje normaal wordt!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jezus, wat een hel zeg! Gelukkig kunnen jullie bij je schoonmoeder terecht maar toch, wat een vreselijke ellende :( Ik hoop voor jullie dat het toch snel weer in orde komt en dat die ellendige regen nu eindelijk stopt! Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat vreselijk!
    Heel veel sterkte met de nasleep en alle bijbehorende spanningen.
    Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk jullie eigen plekje weer tot jullie eigen huis kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat erg zeg! Fijn dat jullie bij je schoonmoeder kan logeren. Ik hoop dat alle ellende snel achter de rug is en dat alles via de verzekering vergoed kan worden.

    Veel sterkte en groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ellende, zeg! Dat kan gebeuren, ongelooflijk. Sterkte met al het werk dat jullie er aan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o,wat een ramp!
    wij hebben dat ook een keer gehad, een wolkbreuk,precies boven ons huis!
    het water liep door drie verdiepingen heen! houten vloeren, systeemplafond storte naar beneden vanwege het water, matrassen
    etc alles door en door nat!Het ergste zijn nog persoonlijke onvervangbare spullen die je moet wegdoen!
    O Tamara , ik heb met je te doen, dat kan er ook nog wel bij!!!
    Heel veel sterkte!!
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge jonge wat een ellende!! Wij hadden het vorig jaar de eerste dag van de zomervakantie we hadden het er vandaag nog over...het liep bij ons zo de gang in vlak voor we onze dochter naar ponykamp moesten brengen...het leek wel een zwembad...een drama...dus ik weet hoe je je voelt...heel veel sterkte ermee...ik denk aan jullie...Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte hoor! Wat een vervelende toestand. Wat kan water dan veel verwoesten hè? Ik hoop voor jullie dat jullie er weer overheen komen. Nogmaals sterkte!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat erg!!
    Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pff... wat een ellende, je ziet het nog wel redelijk te gemoed zo te lezen, chapeau! Hopelijk krijgen jullie snel alles weer in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat erg! Ik wens jullie heel veel sterkte!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat vervelend zeg. Veel sterkte en succes met het huis !

    Groetjes
    Franca
    www.craftingcrochet@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Verschrikkelijk, wat moeten jullie geschrokken zijn!
    Heel veel sterkte gewenst!

    Groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend zeg! Gelukkig dat jullie even kunnen verblijven bij je schoonmoeder.
    Heel veel succes en sterkte met het opknappen straks..

    BeantwoordenVerwijderen