dinsdag 23 februari 2010

Overheerlijke Mueslikoekjes!

Deze heerlijke koekjes hebben Willem en ik vanmiddag gebakken.



Ik was één van mijn lievelingsblogs Attic24 aan het lezen en ik kwam het recept van deze verrukkelijke koekjes tegen. Dat wilde ik natuurlijk direkt uitproberen!


Je hebt er maar weinig voor nodig en ze zijn zo klaar.
100 gr margarine
50 gr bruine suiker
40 gr dunne honing
Dit eerst even een minuutje in de magnetron laten smelten.
Goed mixen.
100gr zelfr.bakmeel
100gr havermout
50 gr gedroogd fruit.
Ik heb zelf 150 gr muesli gebruikt.


Goed mengen. Het blijft nat en plakkerig.


Doe eetepels mengsel op een bakplaat en druk licht aan.
Bak op 180 graden in ongeveer 12-15 min goudbruin en gaar.

Zelfs nu is het mengsel al lekker!


Ze zijn goed gelukt!


En zoals je aan Willem ziet: OVERHEERLIJK!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten