dinsdag 16 februari 2010

Prachtige Zpagetti-tas!!!

Zaterdag ben ik met Mark en Willem naar Holy Stitch in Leeuwarden geweest.
In de Blokhuispoort hebben allerlei leuke webwinkels en handwerklieden voor 2 dagen een cel gehuurd om hun kunsten te vertonen.
Ik heb weer genoten!
Ik zou met mijn vriendin gaan, maar die had afgelopen week haar pols en staartbeen gebroken.
Gelukkig was mijn man zo lief om gezellig mee te gaan.
Ja, en Willem moet dan ook wel!
Hij vond het toch wel erg gezellig.
Natuurlijk kwam ik vooral voor Koekeridoo!
Tess stond daar met allemaal prachtige dingen.
Ook de Zpagetti, waar ik zo nieuwsgierig naar was. Het leek me geweldig om daar een prachtige, stoere tas van te maken.
Je kon in de cel de Zpagetti proberen, dat vond ik erg leuk.
Aangezien me, door mijn klachten het gewone haken af en toe al heel zwaar valt, was ik heel benieuwd hoe dit zou gaan. Nou, zeer zwaar dus! Dat wordt hem niet.
Dus... heb ik een prachtige tas van Tess gekocht.
Een echte Koekeridoo!!!



Ik heb ook weer allerlei kleurtjes katoen ingeslagen en prachtige oogjes, dus ik kan weer heerlijk aan de slag!

1 opmerking:

  1. Hoi Tamara,

    Ik heb de link van je blog via wij haken en breien of andersom hahahaha.
    Ik vind je blog sooooooooooooo leuk echt super leuk.
    Je maakt zulke mooie dingen petje af.
    Ik zou ook zo mooi willen haken of breien.
    Ik kan al mooi breien maar haken daar ben ik nog druk mee bezig.
    Het is niet makkelijk. Weet je wel van je hebt als je muziek kunt spellen maar de noten niet kunt lezen. Dat heb ik met brei en haak patronen lezen. (komt ook deels door mijn achtergrond ik kom uit Angola en woon hier 17 jaar maar Nederlands is echt niet makkelijk).

    Maar goed ik vind dus alles wat ik hier zie echt super leuk mijn complimenten voor jouw geweldige werk. Suc6 met alles wat je doet.

    Een dikke pluim.
    Gr Ana (uit Rotterdam)

    BeantwoordenVerwijderen