dinsdag 16 februari 2010

Super Mario

Willem heeft door zijn operatie 2 weken thuisgezeten, maar zich zeker niet verveeld.
Hij is onder andere erg druk met Mario geweest.
Daar is ie momenteel wild van!!!
Zo is hij ook zeer sportief bezig met de Olympische Winterspelen...
...op de Nintendo-DSi.
Prachtig, ziet ie weer een sport voorbijkomen en hij heeft alles gedaan! Schaatsen, langlaufen, skieen, rodelen, bobsleeen, maar ook raketskispringen en komeetskispringen(Ja, dat is nog es wat!!!):
"Oh, dat is echt vet moeilijk! Dat heb ik ook gedaan!" en "Oh, da's een makkie!"
Hahahahaha...


Deze heeft Willem zelf getekent aan de hand van een strijkkralenpatroon.




Ja,ja, boekenleggers, voor de boekenwurm zelf!
Heeft Willem zelf ontworpen!


Waluigi, King Boo en Bowser Junior heeft Willem zelf ontworpen!

Ik heb ook ontzettend veel mooie amigurumi Super Mario patronen gevonden en uitgedraaid van Wolfdreamer.
Ik weet nog niet wanneer ik ermee begin.
Ik heb nog zoveel andere leuke patronen, die IK leuker vind.
Maar ik weet wel, dat Willem niet kan wachten!!!

1 opmerking:

  1. Wat staan ze er goed op. Je kan echt geweldig tekenen Willem. Super!

    Groeten
    Papa

    BeantwoordenVerwijderen