vrijdag 2 juli 2010

Het is binnen!!!

Wat is dit toch ontzettend leuk!!!
Cadeautjes krijgen! Dit pakket heb ik van Marlene ontvangen!
Kijk eens wat een fantastische dingen!
Wat een verassingen!!!
Ik wist, dat ik stofjes zou krijgen.
En ik had het patroon voor de vos gekregen!
Wat een prachtige lapjes! De uiltjes en paddestoeltjes zijn mijn favorieten!



Hier alle lapjes in close-up!



Maar dan, deze geweldig dingen! Vreselijk leuk!!!



Een prachtige tashanger, textielstickers, schitterende linten, kraaltjes met een eendenhoofdje (moet je me even uitleggen, wat dat is, marlene), een Joris en de Draak embleem (Willem vindt hem geweldig!), een vilten figuurtje en leuke pompommetjes!



Ik vind de hanger echt super!!! Heel mooi gedaan!
Hier de voor- en achterkant van de hanger.



Heel erg bedankt Marlene! GEWELDIG!!!

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk schat, al deze dingen.

    Ik weet dat je er volop van zult genieten, en dat je al volop aan het kijken bent wat je ermee kunt en dan zullen we dat binnenkort hier dan wel zien.

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke dingen!!! Ik ben ook erg benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!! De hanger is ook geweldig!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tamara,

    Fijn dat je er blij mee bent!
    Het eendje is voor om je sleutel te doen, zodat je een vrolijke sleutel hebt :-)
    En de hanger, tja die is gewoon voor jou gemaakt! Heel veel plezier ermee, en het is leuk swappen zo met jou! Liefs Marlene

    BeantwoordenVerwijderen