donderdag 29 juli 2010

Sorry!!!

Vanwege,dat ik op vakantie ben kan ik helaas niet op de vele berichtjes en mailtjes, die ik via de blog binnenkrijg reageren. Ik kan de berichtjes wel publiceren en blijkbaar een blogje plaatsen, maar geen berichtjes terugdoen en reageren op jullie leuke blogjes en mailtjes.

Zo heb ik ondertussen gezien dat ik een hele leuke Sockbunny gewonnen heb bij Kaatje van Ceat's Blog.
Ik kan je helaas niet linken en geen reactie sturen.
Komt, als ik thuis ben.

En ik heb een blog-award gekregen!!!
Van Annemarie's Breiblog.
Ook jou kan ik helaas niet linken.
En ik weet nog niet wat voor award, want ik kom niet op je blog. Wat een toestand!
Maar hartstikke bedankt!!!

Als ik weer thuis ben probeer ik zo snel mogelijk weer helemaal bij te zijn en ook de winnaar van de Give-Away bekend te maken!!!

Groetjes Tamara.

5 opmerkingen:

  1. geeft niet hoor! geniet gewoon lekker van je vakantie. Als je terug bent ga je er maar weer lekker tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award, en geniet ook maar van je vakantie!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://jantinavv.blogspot.com/2010/07/stylish-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey leuk vakantie!!!

    hoop dat je het naar je zin hebt!

    gr chantal

    BeantwoordenVerwijderen