zaterdag 3 juli 2010

RAPpAPpAPpAAAAAAAA!!!

En daar is het dan!!!
Hier was ik nu mee bezig!



Mijn eigen webwinkeltje!!!
In de rechterbalk kun je op de banner klikken en een kijkje nemen!

Deze uiltjes heb ik zelf ontworpen!
En daarmee kom ik op het volgende;

MIJN EERSTE GIVE-AWAY!!!



Van deze uiltjes heb ik een tas -sleutelhanger gemaakt en je kan één van deze uiltjes, of eentje helemaal naar wens, winnen!!!
Iedereen mag meedoen, of je nu een blog hebt, of niet.
Als je wel een blog hebt, zou ik het erg leuk vinden, dat je volger wordt en een link op je blog zet!
Laat een berichtje achter onder dit bericht met wat voor eentje je zou willen.

Je hebt tot 1 augustus om te reageren, zodat iedereen die nu al op vakantie is ook nog kans hebben.

158 opmerkingen:

  1. Die uiltjes zijn helemaal super! Als ik win wil ik graag een uiltje met roze, rood en wit. Ik zet je op mijn weblog, volger was ik al :-)
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat zijn ze gaaf ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Supertof! Enne, ik doe graag mee hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!
    Vergeet niet te zeggen, wat voor kleuren je zou willen!

    Groetjes Tamara!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk zeg! Ik ben meteen volger geworden.
    Als ik win ga ik voor de bruin/blauw/witte. Die past perfect bij mijn tas.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeli met je webwinkel! :D Ik hoop dat je het er erg druk mee krijgt. ;)
    Ik zou een paarse (natuurlijk ;) ) wel erg leuk vinden, als zou ik winnen.
    Enne, ik ben al volger van je blog. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk je eigen webwinkeltje. Veel suc6 gewenst. Natturrlijk doe ik graag mee met de give away, want wat zijn de uiltjes leuk! Mijn voorkeur zou (hoe kan het ook bijna anders) gaan naar de roze met rode.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tamara,

    Wat een schatjes! Past helemaal bij de stijl van je blog!

    Als ik zou winnen, dan graag de roze met groene.

    Ik ga nu even een kijkje nemen in je webwinkel!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tamara gefeliciteerd met je mooie webwinkeltje, erg leuk hoor.
    Je uiltjes zijn ook schattig, mocht ik winnen dan graag de 3e van links.
    Ik ga je linken op mijn blog.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk! Gefeliciteerd met je winkel! Ik vind ze fantastisch, vond de teckel trouwens ook erg leuk! Ik vind hem in de kleurtjes van je blog het leukste, die bruin met groen en gele! Succes met alles! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je winkeltje!!

    Natuurlijk ding ik ook graag mee naar zo'n uiltje!
    De roze/groene en de roze/rode vind ik erg leuk!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een super leuke uiltjes... Ik zou dat nog zo graag willen leren haken.. zo knap ...
    Ik zou graag kans willen maken op zo'n lief uiltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je winkeltje ziet er leuk uit! Veel succes gewenst! enne, ik doe ook graag mee aan je give away, vind ze allemaal even leuk en schattig maar kies dan voor de rood/rose/witte!
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi tamara!!!

    geweldig zeg dat je hem zelf hebt ontworpen !
    had ik toch goed gegokt! :-)

    als ik mocht kiezen zou ik ook graag de rode met roze en wit willen die past perfect aan mijn nieuwe tas die ik op vakantie heb gekocht en had nog niet echt een leuke sleutelhanger gevonden dus hopen maar dat ik kans maak!......

    veel succes met je winkeltje ik vind het heel knap van je!

    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb net je blog ontdekt en ik doe ook graag mee met de give-away,ik vindt ze allemaal supermooi dus mocht ik geluk hebben dan maakt de kleur mij niet uit.
    Natuurlijk ga ik ook volger worden, maar niet alleen om de give-away hoor want ik vindt je blog erg leuk.
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tamara, ik heb je via Judith ontdekt, wat leuk een eigen winkeltje. En wat maak je mooie dingen, misschien wel onbeleefd om al meteen de eerste keer met je give away mee te doen maar ik vind je uiltje erg mooi dus doe ik graag mee en ik meld me meteen aan af volger. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey GEFELICITEERD met je webwinkel. Ik ga meteen kijken. Ik doe ook graag mee met je give-away enne ik vind ze allemaal leuk. Dus als je mij eruit pikt dan mag je zelf kiezen welke je mij wilt geven.

    liefs carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een lieverds, ik doe graag mee en ben net een volger geworden, linkje ga ik ook zo plaatsen.
    Ga voor de roze.
    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, wat een leuke uiltjes, ik doe graag mee voor een rood/roze. Ik ben gelijk volger geworden je hebt erg leuke dingen.
    groetjes klara

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Whooooww dat ziet er erg mooi uit hoor.
    Hoop een succesvolle onderneming ;-).
    en compassion..... is altijd een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. o ja ik doe mee hoor.
    Ik kies dan voor de roze met rood en wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh wat een leuke uiltjes.
    Ik ben gek op uitjes dus zou dan ook heel graag een kansje willen maken.

    Hmmmmm welke ik zou willen?
    Geen idee ze zijn allemaal even leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ow wat een schatige uiltjes heb je gemaakt zeg! Ik doe graag met met je GiveAway, ik kan niet kiezen, mag ik ze niet allemaal hihihi.... :-)
    Ik zal een link zetten onder de bekende GiveAway link op mijn blog. Volgen doe ik je natuurlijk al ;-)
    Heeeeeeel veel succes en plezier met je webwinkel!
    Als je promomateriaal hebt? Je weet het he? ik stuur het met mijn tassen mee, gratis reclame ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke actie..!!!

    Groetjes,
    Angelina

    ps de kleur maakt me niet uit ik vind ze allemaal leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Veel succes met je webwinkeltje!
    Ik doe ook graag mee voor het vijfde uiltje uit de rij! ;-) Ik zorg voor een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tamara,

    Ik heb geen blog maar zou graag één van je uiltjes 'winnen'!!! Het liefst de roze rood witte.

    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, die zijn gaaf.
    Ik doe graag mee met deze give-away.
    Op mijn blog zal ik een berichtje plaatsen.
    Ik vind ze echt super.
    Als ik er eentje mocht winnen (wat ik hoop, net zoals de andere dames haha) dan zou ik de oud hollandse kleuren wel gaaf vinden aangezien ik onverwachts zwanger ben van ons derde kindje en de babykamer in die stijl leuk vind.
    Maar goed, eerst maar eens zien te winnen ;)
    Ik ben gelijk volger geworden, ik kende je blog nog niet en kwam hier via via, succes met je onderneming!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zohee die zijn leuk!!!! Nou als ik wat win maakt het natuurlijk niet uit welke. Zij zijn allemaal top!
    Gefeliciteerd met je winkeltje. Dat is een grote stap en ook hard werken. Ik wens je heel veel succes en heel veel goed bestellende en goed betalende klanten.

    Natuurlijk ben ik je volger geworden en ik zet je blog op mijn linkenpagina onder inspirerende sites( die pagina moet nog worden uitgebreid maar dan sta je der maar alvast op)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dag Tamara, net je blog ontdekt via huisje9 !!!

    Ik ding NIET mee hoor !!;-)

    Maar wil wel even zeggen, als uilen liefhebber, dat ik ze énig vind !!!

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ohw, wat leuk! Op mijn blog sta je al haha, en volgen doe ik je ook.
    Mooi gemaakt zijn ze weer!
    Ik zou wel willen gaan voor de 2e van rechts :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooh! Wat zijn ze super! En wat een ontzettend leuke blog heb je! Ik kende je blog nog niet maar ik word meteen volger! Ik zal ook een berichtje plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuuuuuuuuuuuuuk...maar dat wist je al....ik zoek een geitje en een bokje als sleutelhanger....maak je die ook?
    knuf...Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Knap gedaan seg! Ben via een ander blog hier terecht gekomen en ik doe ook heel graag mee met je give away! Heb mij volger gemaakt en je bent ook van harte welkom op mijn blog!
    Mijn lievelingskleur is rood, dus ik zou degene met het meeste rood kiezen, de 2e.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb je blog net gevonden! En wat een leuke achtergrond alleen al! Ben zelf ook fan van uiltjes én haken!
    Ik zou wel graag 1 willen winnen...kleur maakt me niet uit, vind ze allemaal even mooi!
    Ik ga je volgen hoor! (kom je mij ook volgen?)
    Groetjes Dorith
    www.kralorium.nl/wordpress/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie dingen maak je zeg! Ik heb ook al op je mooie webshop gekeken en vind het allemaal erg leuk. Ik doe dan ook graag mee met je give-away! Ik vind de roze/rode het allermooiste.

    Lieve groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe heel graag mee, proficiat ook met je winkeltje!
    Je kan trouwens ook nog meedoen met mijn give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een eigen webwinkel, spannend! Maar met zo'n leuke uiltjes zal het zeker wel een succes worden! Ze zijn zo schattig. Ik ga je volgen, want ik haak ook graag en vind het super om te zien wat voor leuke dingen andere mensen met hun haaknaald allemaal maken. En uiteraard wil ik wel zo'n uiltje aan mijn tas hangen, het liefst de groene met bruine/gele vleugels :-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een origineel idee en het oogt prachtig. Ik wil zeker meedoen om er een te winnen.....

    groeten,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  39. zo hee wat een leukertjes zeg!!! Natuurlijk doe ik mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw wat een leukerds die uiltjes!
    mijn voorkeur gaat uit naar die rood/roze!
    veel suc6 met je winkeltje en super dat je compasion steunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. die zijn mooi, de 4e van links is mijn favoriet.
    ... en nu even volger worden want zoveel moois werkt inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je winkeltje, ga zo gelijk kijken, leuk!
    Ik doe graag mee en zal een link op mijn blog zetten.
    Als ik de gelukkige ben die wint zou ik graag de roze met groen willen, die vind ik zoooo leuk!

    Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Allemaal heel erg bedankt voor alle leuke en lieve reacties!!!
    Een berichtje van Monique, ontvangen via Hyves!

    Hoi Tamara,
    SUPER!!!! Wat een LIEVERDS.
    Zeker wil ik ook wel zo'n GIVE-AWAY van jou winnen.
    De kleur maakt niet uit, het zijn allemaal , even leuke LIEVERDS!!!!
    Groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. fijn, hier doe ik aan mee hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. En ik doe ook zeker mee!
    Vindt het eerste uiltje mooi!

    Leuk dat je een webwinkeltje bent begonnen!
    Succes daarmee!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat ontzettend leuk: Je eigen webwinkel! Ik hoop van harte dat het goed gaat lopen!
    Je uiltje ziet er geweldig uit! Als ik zou winnen zou ik graag een uiltje met felle kleuren willen.
    Heel veel succes en ik volg je blog regelmatig! Heb zelf nog geen blog, wie weet in de toekomst.....

    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe ook heel graag mee. Wat een schattige uiltjes! Ik vind de linker erg leuk, die met roze en groen.
    Ik volg je nu en ik heb je give-away op m'n blog gezet. Kom je ook eens bij mij kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ohhh wat een schattige uiltjes zeg! Daatr doe ik uiteraard heel graag aan mee!

    Groetjes Jessica (jessicawesterneng@solcon.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zag ineens uilen op mijn readinglijst..via OLLY..
    Geweldig, zeg! En ook nog een superleuke webwinkel..-maar niet aan mijn middelste zoon laten zien, hij is helemaal gek van uilen-..
    Jij staat al op mijn favorite blogs op mijn blog..alleen al het super-uilen-design is het waard:-)
    Heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Tamara, super zeg een eigen webwinkeltje, spannend hoor, maar wel super leuk. Je maakt al een denderende start met je uiltjes, want ze zijn echt geweldig leuk!!
    Natuurlijk doe ik mee aan je give away. Ik ga vanavond even een linkje plaatsen op mijn blog.
    Go go go tamara!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Natuurlijk wordt ik volger en natuurlijk heb ik je gelinkt en natuurlijk ben ik hard aan het duimen.....
    LOVE it!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wauw, super! ik doe heel graag mee. Een dikke proficiat met je webwinkeltje, ziet er alvast kei leuk uit.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Those owls are CUTE!! I'm a new follower and I'd love to have the pink,red and white owl. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Via, via kwam ik op je blog en bij je leuke webwinkeltje... Wat een lieve uiltjes zeg... ik doe graag mee met je give-away!! Vind ze allemaal even leuk! Veel succes!! Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ilovethis!!!

    Ik doe zeker mee, en ik heb je gelinkt op mijn blog, en ben ook een volger :)

    GEWELDIG!

    Nou duimen maar :)
    X.Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Whaaa die uilen zijn geweldig. Ik ben verliefd op uilen, en zou het dus geweldig vinden zo een te winnen.
    Duimen draaien hard!!

    liefs Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met de opening van je webshop!!
    Echt top hoor! :D
    Ik vind het vijfde uiltje het leukste :D Die heeft (vind ik) de meest echte 'uil' kleuren ;-)
    Ik wens je bij deze alle geluk met je shop!!
    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat leuk!! Ik zou voor de roze-rood-witte gaan! Ik zal een linkje plaatsen naar je giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een leuke spulletjes heb jij in je webshop. Je uiltjes zijn helemaal gaaf! Ik doe dan ook graag mee en zal direct een linkje op mijn blog plaatsen. Ik ben je ook gaan volgen hoor. En kijk eens op mijn blog, ik heb namelijk ook een give-away!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Proficiat met je webwinkel! Wat 'n super schattige uiltjes. Ik vind het tweede uiltje het leukst, dus mocht ik winnen...
    En nu ga ik zoals sommige anderen ook eens grondig in je webwinkeltje rondkijken.
    Succes en bedankt voor de kans om zo'n mooi uiltje te kunnen winnen.
    groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een schattige wijze uiltjes! Ga nu snel een kijkje in je webshop nemen.
    Een gezellige avond nog en een heerlijke zomerweek! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een schatjes! Moeilijk kiezen hoor. Als ik tot de gelukkigen zou horen, graag het roze-groene uiltje, de kleuren van mijn dochter haar slaapkamer. Ze duimt mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een reacties, echt geweldig!!!
    Dank jullie wel!!!
    Deze kreeg ik in de mail, maar kon maar niet geplaatst. Dan maar zo!:

    sweet little owls!!!!
    xoxo
    sonia
    http://minuverosada.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Superleuk! Als ik win, wil ik graag een blauw/bruin uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh, darn cute!

    I love owls!!! ♥

    Greets from Germany - Bavaria - FRANKONIA

    Pupe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik kan toch niet kiezen? Ze zijn allemaal mooi!!

    Ik ding graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. I love you site and shop. The Owls are too cute for words . I like the green and brown . Thanks Colleen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Tja daar kan ik niet omheen natuurlijk i love owls................

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi! Ik kwam viavia op je blog terecht en het water loopt mij in de mond hoor! Wat een supermooie dingen maak je!
    Ik doe graag met je give away mee, en ik ben je gaan volgen.
    Groetjes van mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Tamara,
    Wat leuk deze give away! Ik doe graag mee voor de roze met rood! Mocht ik het niet winnen, dan ga ik er eentje in je webwinkeltje bestellen, leuk! Dat wordt dan wel na onze vakantie. Fijne dag, groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  71. hoihoi!

    Wat een superlieve uiltjes !!! :D
    Als ik win zou ik graag eentje hebben met roze - groen en wit :)

    Ik ben net bezig met men blog te maken dus ik ga je bij deze ook zeker volgen en er komt zeker ook een linkje naar jouw blog hoor!

    Liefs Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een superleuke blog, en wat een ontzettend mooie spullen die je maakt! Ik ga je met plezier volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat maak je leuke dingen, zeg! Die uiltjes zijn echt superschattig. Ik ben je gaan volgen, misschien kom je ook eens kijken bij mij! En succes met je webwinkeltje, spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hé , ik ben toevallig op je blogje terecht gekomen terwijl ik op zoek was naar haakpatroontjes . Ik ben dol op amigurimiknuffels haken . Ik maakte al een hele kudde winston olifanten in alle kleuren voor alle vriendinnen van mijn dochter . Het lijkt me leuk een uiltje van jou give a way te winnen . Groetjes vanuit het warme Turnhout (Belgie) Annemie (luyts.rudi@telenet.be )

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Geweldig ben gecharmeerd van de uiltjes, vooral die rose....

    ga je volgen en zet een link op mijn blog!

    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  76. O wat een leuke uiltjes! ik zou graag een blauwe willen.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je winkeltje en heel veel succes!

    groetjes Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Welke prachtige uiltjes. Ik kan er geen speciale uit kiezen. Ze zijn gewoon allemaal mooi.

    Ik plaats direct een link op mijn blog.

    groetjes,
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een schattige uiltjes! Ik doe graag mee en ga voor de 2e van rechts met dat frisse geel erin.
    Succes en groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een schatjes, vooral die rood/rose!!!

    Doe graag mee met je give away.
    Ga je volgen en er staat een link op mijn blog.

    groeten Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi Tamara,

    Allereerst gefeliciteerd met je webwinkeltje. Ziet er leuk uit zeg!
    Ik doe ook graag mee met de verloting, heb geen voorkeur voor een bepaalde kleur, dus als ik win, laat ik de keuze aan jou.

    Creatieve groeten, Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oh, wat een leuke giveaway! Ik doe mee voor de meest rechtse (blauw-oranje-groen)!
    Gefeliciteerd met je winkeltje!!
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hallo Tamara,

    Wat een GAVE spullen haak/maak je!

    Ik heb een vraag: of je voor mij zo'n hertenknuffel zou willen haken zoals afgebeeld op de Over Mij-pagina van jouw webshop - maar ik kon jouw mailadres nergens vinden... Vandaar dat ik hier even reageer.

    Zou je me willen mailen?
    nienkeweick@gmail.com

    Alvast bedankt, en veel succes met je webshop!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Awesome give away ^_^. If I win I would like the blue & orange one!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik ben via via op deze blog terecht gekomen wat een leuke dingen.
    Kom zeker nog eens terug om eens goed rond te snuffelen.
    En ik zie nog een leuke giveaway ook val ik met mijn neus in de boter.

    Die roze is wel enig

    groetjes ♥ miriam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh, en meedingen naar een uiltje wil ik ook wel! ;-)
    (Ik zou dan gaan voor de tweede van links...)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een super gave give away. Ben gek op uiltjes :) Ik zou dolgraag een leuke fel gekleurde willen :) Ik wacht natuurlijk eerst de give away maar als ik die niet zou winnen dan ga ik eentje bij je bestellen :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een leuke uiltjes zeg! Ik doe graag mee voor de give-away! Ik vind de eerste van rechts erg mooi.

    groetjes,

    Saskia die zeker vaker langs gaat komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wow wat een gave uiltjes. Wat maak je mooie dingen zeg. Gefeliciteerd met je webwinkel.
    Ik doe graag mee met de give-away en zou graag een bruine met donkerroze en lichtroze erg mooi vinden.

    Succes met al je creatieve uitspattingen!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh wat zijn ze supergaaf! Het maakt mij niet uit welke, sterker nog, ik zou niet eens kunnen kiezen! LOL! Dank je wel dat je ons een kans geeft om er één te winnen! Superleuk en spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Dag Matawi,
    viavia kwam ik op je blogje terecht. En wat ziet mijn oog, een héél leuke give-away! :) Ik doe graag mee!
    Liefs,
    Louise x

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ze zijn allemaal zo leuk! Ik denk dat ik de groene met bruin het mooist vind, de derde op rij. Maar als ik win mag je me ook verassen!

    Succes met je webshop! (Ik kan de link helaas niet vinden... zal wel aan mij liggen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. oi hoi,

    Ik ha je geweldige creaties al op Hyves gezien en nu vond ik je blog via via, super.
    Ik doe mee hoor voor de give/away en je staat bij mij op mijn site.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  93. alleen al voor al die gave candies zou je een blog beginnen maar helaas, dat is niets voor mij maar wil wel laten weten dat dit een heel gave candy is, knap ook zo zelf ontwerpen
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een vrolijk 6tal. Zou het leuk vinden om er een te winnen, kleur maakt niet uit zijn allemaal even leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wat een superleuke website, en ik vind je uiltjes echt heel erg mooi. Het zijn ook heel leuke dieren. Ik ben echt helemaal fan van uiltjes sinds ik een keer bij de opnames van het programa Hoe?Zo! de echte uil uit de Harry Potter films heb gezien. Echt heel mooi. Die tweede van links vind ik toch wel het allermooist en supercute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat zijn ze prachtig!! Ik hou zo van uiltjes... Ik vind de uiterst rechtse de mooiste.. Ik volg je blog ook vanaf nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. wat zijn ze ontzettend leuk !! geweldige kleuren en ook het modelletje uil is helemaal geweldig !!
    Ik zal je giveaway ook op mijn blog zetten !

    BeantwoordenVerwijderen
  98. O wat leuk zeg! Ik ben meteen volger geworden.
    Als ik win ga ik voor de rose/rood/witte.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. hoi Tamara
    wat zijn ze gaaf
    je andere craeties zijn ook super en
    gefeliciteerd met je webwinkel
    en ik doe ook graag mee
    groetjes josé

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hoi Tamara, wat een te gekke beestjes maak je toch! Je hebt me geïnspireerd om zelf ook aan de slag te gaan en ben nu bezig met mijn eerste olifantje! Echt respect voor je werk want ik vind het erg moeilijk! Blijf vooral zo doorgaan! En dat uiltje zou ik heel graag willen winnen.
    Groetjes Jessica Wieberdink

    BeantwoordenVerwijderen
  101. WOW wat een leuke uiltjes!! Die wil ik graag winnen! Ik vind die groen met rode erg leuk.. maar eigenlijk kan ik niet kiezen want ze zijn allemaal zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Amai, al heel wat reactie's! Maar die uiltjes zijn dan ook mega-leuk!! Graag zou ik ook willen meedingen naar zo'n leuke hanger. Groetje Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat een leuke uiltjes! Ik vind iets met blauw erg leuk.
    Succes met alles!
    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Oh, die uiltjes vind ik helemaal geweldig! Ik ben gek op uilen. Je achtergrond van je blog is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hoi,

    geweldig die uiltjes.
    Natuurlijk wil ik er ook voor in aanmerking komen. Ik moet mijn eerste haakwerkje nog beginnen maar jou pagina heeft mij dat setje gegeven om de spullen in huis te halen en te gaan beginnen.

    groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Nu was ik er van overtuigd dat ik al een berichtje had achtergelaten bij jou, maar het zal waarschijnlijk op een ander blogje zijn geweest bij jou. Bij deze zou ik nog graag mee doen met je super leuke Give Away! De uiltjes zijn één voor één schattig, maar de voorkeur gaat uit naar het 5de uiltje! Volgen doe ik je al en er komt een linkje op mijn blog!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat een leuke uiltjes, ik ben een uilenfan, ik zal een linkje op mijn weblog plaatsen,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een leuke uiltjes ik doe graag mee, zal ook een linkje op mijn blog plaatsen,

    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Hallo, ik heb je blog net ontdekt.... owww wat maak jij leuke dingen.... je uiltjes zijn superrr!!!

    Ben ik te brutaal als ik al meteen wil meedoen met je GiveAway.... ik vind de uiltjes allemaal superschattig en wil helemaal niet kiezen.... ik wordt nl graag verrast!!!

    Zo, ik zal me eens gauwgauw bij je volgers gaan zetten want ik kom hier zeker nog eens om het hoekje piepen!!! Zet meteen ook een link op mijn blog..... owww wat spannend allemaal!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Een eigen webwinkeltje? Proficiat!

    ik ding graag mee voor een uiltje van jouw hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ahhhhhhhhh wat leuk dit!
    Wat een hoeveelheid reacties heb je al, super!
    Kleur maakt niet uit, althans.... het liefst zo vrolijk mogelijk!
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  112. ohhh, ben ik nog op tijd? omdat ik haken graag aan iemand anders overlaat, zou ik best in aanmerking willen komen voor zo'n zoet uiltje!
    Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wat een ontzettend leuke giveaway. Ik heb net het haken ontdekt en vind het geweldig leuk om te doen. Ik wil graag meedoen, en zal ook een link plaatsen. Natuurlijk ben ik ook volger geworden. Veel succes.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Leuke uiltjes, ben zelf pas ook weer met haken begonnen. Dus vandaar dat ik nu veel op haak blogs kijk.er zijn al veel reactie op je give away . Zelf heb ik geen blog dus ik reageer anoniem. groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  115. WOW!!! How gorgeous aren´t these! Wonderful colour-combinations as well! Of course, I would like to win on of these, the colour doesn´t matter, they are all amazing!
    Kind regards, Cecilia
    lasse@berteco.se

    BeantwoordenVerwijderen
  116. ik zie dat ik nog mee kan doen!!! dat doe ik natuurlijk graag... :)

    de link komt zometeen gelijk op mijn blog! :)

    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hello Tamara!
    I just found your blog and fell in love immediately. The Peacock is great!
    I love all of the owls, but I´ll chose the third from the left or the last one on the right.
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Oh, wat een leuke uiltjes! Gefeliciteerd met je eerste giveaway! Fijne zondagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. O zo leuk!!!

    Ik zou gaan voor het roze uiltje met groen
    aangezien ik hier 2 dochtertjes heb rondlopen...

    Ik heb geen eigen website trouwens, maar je staat al een tijdje tussen mijn favo bookmarks

    Groetjes,

    Nina
    (nina@telenet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Congratulations too your shop!! I don´t know if you want people from other countries(from Sweden) to compete,but I give at a try!I really like your blog and thanks to Google I can read it..I just LOVE owls!! You´rs so pretty!! I link with picture and become a follower!
    Welcome to mine blog.I have also a give away now..The colours are not that important,the mean thing is that it will be a owl,so you can decide it then.. Regards Pixi

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een leuke uiltjes! Ik kwam toevallig bij iemand op haar weblog en daar stond een link met deze uiltjes. En aangezien ik uiltjes spaar werd ik erg nieuwsgierig!
    Ik ga dus ook gelijk kijken of je nog meer uiltjes hebt!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  122. die tweede van rechts vind ik erg geslaagd, zo met dat geel en dat groen!
    superschattige uiltjes trouwens!!
    vanessa aka scrapness aka zuurstof

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Nina mijn 11 jarige dochter vindt de meest rechtse op de foto zo lief voor haar doe ik graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. ik vind je ///zelfbedagte patronen/////
    heel leuk
    als ik met de zelf bedagte wetstrijt
    verlies
    mag ik er dan een hebben????????
    dus//////////







    ik sliut me bij de wetstrijd aan































    groetjes je zzzooonnn


    wwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiillllllllll llllllllleeeeeeeeemmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ze zijn schattig! En wat heb je een leuk shoppie met al die gezellige figuurtjes. Ik zal regelmatig een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Oh..ik zit al te zwijmelen bij je egeltje en nu heb je nog een give away ook! Daar doe ik graag aan mee hoor! Je maakt superleuke haakseltjes, echt knap!!
    Groetjes van mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Hoi Tamara,
    Ik kwam weer eens op je blog om inspiratie op te doen en om te kijken hoe nou ook alweer precies het vlindertje eruit moet zien die ik aan het haken ben...(de voelsprieten) en wat tref ik aan....een uiltjes Giveaway!!! Ik vind ze geweldig en zou er natuurlijk heel graag een willen winnen...die met de groene hoofdjes vind ik het mooist. Complimenten voor je blog!
    Succes met je winkeltje! groetjes, Suzanne (van Hyves)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. wow leuke uilen ik wil wel meedoen heb geen blog maar misschien kun je bij ons op de web winkel als link gr tina

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Hallo,
    Ik ontdek nu pas je site en wat maak je een leuke dingen zeg! knap hoor.
    Ik doe graag mee met deze give away en zal me ook aanmelden als volger.
    De blauw/bruine zou prachtig bij mijn tas passen.
    Fijne zondag verder. groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  130. mn eerste keer dat ik met een giveaway mee doe.
    ik vind je webwinkeltje echt gaaf!
    en uhhh...ik vind ze allemaal zo leuk dat het mij niet uitmaakt welk uiltje het word.
    groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wat een schatjes zeg!
    Ik zou graag meedoen met je give away, en ga je meteen volgen!
    En dat roze/rode uiltje vind ik helemaal super!
    Succes trouwens met je web shop.

    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Helemaal geweldig!! Ik doe mee!
    Ik was al volger, ik ga nu proberen om je give-away op mijn blog te zetten!
    Liefs Hermiek

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Hoihoi

    Ik doe graag mee met je give away! Wat een dotjes..(ik heb ooit een poging gedaan tot een uiltje maar die keek toch wel wat sneu uit de ogen) Mocht ik geluk hebben dan zou een regenbooguil helemaal top wezen....maar die roze/rode is ook té leuk!

    Groetjes
    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hallo,

    Wat een ontzettende leuke uiltjes!
    Ik heb geen blog, maar volg je wel :)
    Erg leuke dingen maak je!

    Groetjes Gezina

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wow! Wat ben ik blij dat ik je blog toevallig heb ontdekt!! Zo'n prachtige, lieve, schattige creaties! En alvast gefeliciteerd met je webwinkel! Je eigen creaties zijn SUPER (en de andere ook natuurlijk!)!
    Ik heb weer helemaal zin om weer te gaan haken en breien nu! :)

    Ik duim voor mezelf, want zo'n uiltje wil ik natuurlijk ook wel hebben! :)

    Groetjes, Saskia

    **natuurlijk ben ik meteen volger van je blog geworden!**de uiltjes staan in mijn lekkere candy-bar**

    BeantwoordenVerwijderen
  136. mooie uiltjes zijn het......
    hier nog een uilen freak.....en meelezer van je blog

    doe graag mee met je gave a way

    groet Cathérine

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat een leuke uiltjes!Zijn mooi gemaakt!
    Ik ben bezig met mijn eigen webwinkeltje en vind die van jou wel een goeie inspiratie!
    Ik maak vilten hartjes als tassenhangers dus wie weet doe ik ooit ook wel zo'n leuke actie!
    Ik zou zo'n uiltje graag aan mijn tas hangen, een rood, roze, oranje lijkt me tof!
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Wat een leuke give-away!
    Ik wil ook graag een gokje wagen ;-)
    Vind ze allemaal zooo lief, maar heb de voorkeur voor eentje in Hollandse kleurtjes...

    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Superleuk! Ik vind de roze met groen of de roze met rood erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. They are all adorable! I love all of the colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hoi Tamara
    Super dat je een webwinkel bent geopend. Succes ermee! En wauw wat een reactie sheb je al op deze give away. ook ik doe graag mee en waag me in de strijd om zo'n leuk uiltje te winnen. Ik ben alleen tot 16 augustus op vakante, maar zal dan snel kijken of ik misschien wat heb gewonnen.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Hoi,
    Als bij toeval maak ik hier een vakantiereisje in je weblog. Leuk dat je vermeld dat ook wie (nog) geen weblog heeft een kans maakt. Zo ééntje ben ik dus... Ik duimdat ik zo'n uiltje win :)
    Groetjes, Kaatjetoo

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Hoi Tamara,

    Ik kwam via-via op je blog en je winkeltje. Wat maak je mooie en schattige haaksels!!
    En tof dat je Compassion er mee steunt.

    Ik wil ook een gokje wagen voor je give-away. Als ik als winnaar uit de bus kom rollen, dan zou ik wel graag een aqua-blauw-groen uiltje willen.

    groetjes,
    Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ben ik nog op tijd?? Ik heb nog nooit met een give away meegedaan, hopelijk doe ik het goed!
    Leuk om je te volgen, ik ga zometeen ook even in je winkeltje kijken!
    Enne...die uiltjes zijn echt schattig, als ik win hang ik 'em aan de luiertas van ons zoontje Willem..een uiltje met 'jongenskleurtjes' vind ik dus erg mooi. Bestaan er eigenlijk ook muziekdoos-uiltjes? Die lijken me ook geweldig!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. ik vind dat je zoon moet winnen!!! geweldig die reaktie van hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Oh wat superleuk ik zou ook graag mee willen doen en ik plaats een linkje naar je give away op mijn weblog.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Hallo Tamara, wat een schattige uiltjes.
    Ik wil graag meedingen voor de roze met groene. Nu ga ik even verder kijken op jouw website. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Hoi Tamara,

    Ik was gezellig aan het blokken en kwam zo bij jou terecht.
    Proficiat met je winkeltje en mag hij maar heel goed lopen,want jou spulletjes zijn toppie hoor!!!
    Ik heb zelf nog geen blog,maar die komt eraan en jij komt er zeker op.
    Ik was op slag verliefd op je uiltjes,want die zijn toch leukkk !!!!
    Van roze hou ik niet zo, maar die andere kleuren zijn echt suuuuper!!!
    Heel veel groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Schattig zijn ze! Ik doe graag mee!
    En ... extra punten voor Willem, je trouwste supporter zo te lezen! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Als (bijna)laatste doe ik ook mee. ze zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Jeetje zoveel reacties,maar ja wie niet waagt..haha. Maar ik wilde abosuluut even laten weten dat ik ze ontzettend leuk vind!! Zo lief!! Succes met je webshop. Ik ga er gelijk een kijkje nemen.
    Wil ook een blog gaan starten en zat lekker te snuffelen bij wat bestaande en dan kom je zoiets moois tegen!

    Groetjes Kirsten

    ps, mocht ik toch een vd gelukkige zijn..ik vind ze allemaal prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Net je blog ontdekt! Wat zijn de uiltjes leuk! Zo wil ik er wel eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Oh, dat roze uiltje zou zo mooi op mijn dochter haar prinsessenkamer passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Hoi Tamara,

    Op vakantie in Denemarken zit ik nu even te surfen en kom op jouw superleuke weblog. Ik zet je bij mijn favorieten. Uiltjes zijn om op te vreten!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. OOOOH wat schattig zijn ze zeg ik wil dan ook graag meedoen een voorkeur heb ik niet ik vindt ze allemaal even leuk.

    Hartelijke groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  156. OP de val reep en op de gok of ik nog mee kan doen je uitljes zijn super !

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen