donderdag 15 juli 2010

Pauwen!

Dit is Teuntje, wederom van Christel Krukkert, uit het boekje 'Gehaakte Beestenboel'.



Dinsdag zijn we naar Paleis Het Loo geweest en daar zagen we prachtige pauwen in de tuin lopen.
Want zeg nu zelf, wat is een paleiselijke tuin zonder pauwen!



Dit was wel erg leuk, aangezien ik net met Teuntje bezig was.

Het was trouwens helemaal een belevenis hoor, het was geweldig om te zien allemaal.
Willem vond het ook erg leuk, maar wat wil je, hij is gek op geschiedenis en ze hadden het op school net over Willem van Oranje gehad. Dus hij wist heel wat te vertellen.
Er hingen ook heel veel schilderijen, daar heb ik ontzettend van genoten en ze tot in elk detail bewonderd.

14 opmerkingen:

  1. Wat is Teuntje mooi geworden!! :D Hij staat ook nog op mijn lijstje om te haken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve pauw!!Superleuk! Mooie kleuren ook.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi!!! Mijn dochter Lisa vind het ook helemaal geweldig als ze het op school ergens over hebben gehad, bv vorig jaar Anne Frank Huis en toen zijn we daar naar toe geweest. Leuk is dat hè?! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan ontzettend goed haken! Echt mooi! Hoop dat ik dat ooit ook is zal kunnen...! Ben echt onder de indruk... Hihi Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en leuk pauwtje!
    Haak jij alles met katoen?
    en waar koop je je garens?
    Prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is mooi!
    Mooie kleuren en de veren ook zo mooi gemaakt.
    Knap werk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig lief pauwtje heb jij gemaakt!
    En mooie foto's van jullie dagje uit. Het is al weer heel lang geleden dat ik daar ben gewet.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke pauw zeg!!
    Daar mag je zo trots als een pauw op zijn!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb aan jou het stokje doorgegeven
    Kijk maar even hier.
    http://huisje9.blogspot.com/2010/07/het-hoe-het-begon-stokje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tamara,

    Wat is teuntje leuk geworden, ik heb het boekje ook besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, ik zag dat huisje 9 ook al het stokje heeft gegeven over hoe het allemaal begon.....en van mij krijg je hem ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tamara, Ik heb net eens heerlijk op je site zitten rond snuffen en wat maak je mooie creaties van beestjes zeg ! prachttig. Ik vind je egeltje ami zo leuk !! ... En zag ik nou dat je ook een webwinkeltje had? daar ga ik zo dan ook eens een kijkje nemen. Ik heb me in ieder geval al als volgster bij je aangemeld. je Give away heb ik ook gezien maar zag dat je al 130( !!!) berichtjes had kleine kans dat ik zou winnen :-).vandaar dat ik er maar niet 131 van gemaakt heb. Fijne zondag en ben zeer benieuwd naar je volgende creatis. Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen