woensdag 3 november 2010

Daar ben ik weer even met van alles.



Zo voel ik me momenteel...
Erg energieloos en het weer doet me zeer aan mijn spieren.
Dus vandaar een beetje stil in blogland.
De inpiratie tot schrijven is niet zeer groot.

Toch maar even laten weten waar ik mee bezig ben.
Eerst de beloofde foto van de jarige Willem met Mega-Fortanus.
Hij was er superblij mee!!!



Qua haken heb ik niet stilgezeten.
Nu volgt een zeer grote opdracht waar ik mee bezig ben.
Het is voor een doopsuiker.
Ik kreeg een geboortekaart toegestuurd met de wens voor een uil van 35cm hoog in de stijl van mijn uilen en 6 hangers en 2 waar ik ook wel de Muziek-Uilen van maak.
En het liefst allemaal hetzelfde.





Wat was die grote Uil een klus zeg!
Hij is uiteindelijk 34cm hoog en heeft een omvang van 80cm!
Nu nog even de twijfel, of er misschien toch nog knopen op de ogen moeten.
Maar even kijken, of ik nog ergens tegen aan loop, want ze moeten wel heel groot zijn.
Zo is ie eigenlijk ook wel erg leuk, toch!? Zou het iets toevoegen?





Nu nog 2 Uilen en het kan opgestuurd worden!

En nog een paar dingen voor in de webwinkel



Dit speldenkussen heeft zo'n retro-knoop, die ook in mijn Give-Away te winnen zijn.
Als je op de foto klikt, kan je de knoop beter zien. Ik vond ze op de foto in de Give-Away namelijk niet zo tot hun recht komen.

En nog een Muziek-Uil.

18 opmerkingen:

  1. Zoooo, je hebt duidelijk niet stil gezeten :D
    Je uilen zijn helemaal geweldig!!
    Kan me voostellen dat je nu helemaal lam gehaakt bent, wat een joekel. Maar wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWIE....wat heb je weer leuke creaties gemaakt....helemaal TOP.
    En rust maar lekker uit....we zien je vanzelf weer verschijnen

    Liefs klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig geweest!! :-)
    Ik denk eigenlijk dat die hele grote uil (34 bij 80 cm) zonder knopen ogen het mooiste is... Hij is zo al onwijs gaaf!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW Tamara wat heb jij er weer op los gehaakt !
    Wat een gust van een uil is het geworden, KNAP hoor en ook de kleine uiltjes zien er weer op hun best uit.
    Niet te verwonderen dat jij eventjes stilligt maar dat moet ook een keer gebeuren hé. Verzorg je maar goed en hou het rustig !

    Ik had al in een vorige reactie laten weten dat ik de dino SUPER-FANTASTISCH vond en wil je dit nog een keer laten weten. Willem kan niet anders dan er blij mee zijn. Zo'n prachtstuk ! Ik kan er niet van over , hihi, valt het op.

    Gelukkige verjaardag Willem !!!

    Nog een rustige avond , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks je "dip" heb je leuke dingen gemaakt! ik leef met je mee...ik ben helaas ook een Fibro-lotgenootje. Geniet van de fijne kleine momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De uilen zijn geweldig!!!

    Geen knopen idd!
    Hopelijk voel je je snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh, wat een megaproject. echt supermooi gelukt hoor!!!
    Misschien vindt je het leuk met mijn give-way mee te doen, dat zou je misschien wat oppeppen nu je je niet zo lekker voelt (als je wint natuurlijk) Sterkte voor nu. http://bobbeez-8r1id.blogspot.com/2010/10/het-is-zover-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Ik herken dat. Je plaatjes zijn prachtig. Goed dat je bezig blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O WOW!!! wat een mega project..
    met welke haaknaald heb je de uil gedaan!? geweldig zo groot!!
    en die kleintjes zijn zooo cute! ;-)
    hopelijk voel je je snel weer wat fitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tamara, in 1 woord geweldig, wat prachtig allemaal. Wat betreft de fybro ,zijn we allebei energieloos :))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke uilen, geweldig hoe je ze maakt!!
    en ik wens je veel sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Prachtig werk voor de doopsuiker!!! Wat ben je toch creatief!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow jij gaat als een trein!!!!

    ik zou de ogen van de uil zo laten denk ik...
    misschien hadden van die wiebel ogen leuk geweest maar dat kan nu niet meer.....

    echt top die uilen!

    sterkte met je fybro! ik heb ook weer last door de tempratuur wisselingen....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, wat een uilen! echt fantastisch. En het speldenkussentje is ook erg schattig!
    sterkte met de fibro. hoop dat het weer snel een beetje meewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die kleine uiltjes vind ik echt super schattig!! Ik heb meteen het patroon besteld en heb ontzettend zin om aan de slag te gaan. En de draak, wat is ie mooi geworden, zal inderdaad erg veel werk geweest zijn.

    xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige uilen!!! Prachtige kleuren! Je speldenkussen is ook mooi! Ik ken dat van die dagen.. soms denk ik dat ik eigenlijk een egeltje ben dat een winterslaap zou moeten houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Meid wat een geweldige uilen heb je gemaakt.
    En dat voor een iemand zonder energie... Weet precies hoe je je voelt heb er zelf ook mee te maken. Maar ach we zijn meer dan de fybro toch!!

    BeantwoordenVerwijderen