woensdag 17 november 2010

Herfstdeken voor 't Hart



Deze blokken heb ik gemaakt voor de herfstdeken van Helga van Huisje 9. Zij heeft een bedrijf, 't Hart van de Vader. Dit bedrijf heeft logeerhuizen waar ze graag dekens voor wil maken. Op haar blog heeft ze een oproep gedaan, die je
hier kan lezen.
Meer over de logeerhuizen kan je op haar blog en op haar website lezen.



De square is een patroon van Attic 24, je kan het patroon hier vinden.
Ze waren vreselijk leuk om te maken!
Dit vraagt om meer :-)!!!

12 opmerkingen:

  1. Hallo matawi,

    Ik heb zelf net een brei blog, en ik kwam toevallig je blog tegen.
    Maar wat maak je een prachtige creaties.
    Ik heb me gelijk bij je aan gemeld.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super herfstkleurtjes :D erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tamara, wat zijn ze mooi geworden, ik was zelf ook op weg, maar mn handwerk heeft even stil gelegen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleurtjes zo bij elkaar, lekker herfstig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooie kleurtjes!!! En wat een mooi initiatief. Misschien ga ik ook meedoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ja je hebt gelijk. Toevallig. Het is inderdaad leuk werk. Wie weet wat we nog meer maken met deze leuke vierkanten. Jij hebt ook mooie kleuren gebruikt.
    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk!
    Ben benieuwd hoe alles straks bij elkaar staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOO....ze zijn heel leuk...mooie kleuren heb je gebruikt

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tamara, ik ben ook granny squares aan het haken, zo leuk hè! Ik ben nu met een dekentje bezig vanuit 1 square, die steeds groter wordt. Probleem is alleen dat de randen op een gegeven moment te wijd worden t.o.v. het midden. Als ik er dan fleece achter wil zetten, dan moet ik de granny square dus rimpelen om het passend te krijgen. Weet jij hoe dat kan, en hoe ik het op kan lossen? Ik haak steeds clusters van 3. Waarschijnlijk moet ik clusters van twee gaan haken, maar hoeveel?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Jessica,

    Ik heb geen idee...
    Ik haak ook clusters van 3, maar het wordt wel een mooi vierkant. Misschien te veel clusters, of de hoeken geen 2 lossen tussen? Of te los gaan haken?

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen