donderdag 11 november 2010

En de deur uit!

Zo, de uilen voor de doopsuiker zijn eergister aan hun reis begonnen en hopelijk snel op hun bestemming!



Deze uil is ondertussen ook bij zijn nieuwe eigenaar!
Hij blijft lief!
Een patroon van Ana Paula uit; Lieve Diertjes zelf haken.



Verder heb ik nog deze schatjes gemaakt.
Ze komen uit het boek; Tiny Yarn Animals, van Tamie Snow.



De ringstaartmaki mag bijna op reis.






Dit ontzettend lieve nijlpaardje lag al een poosje te wachten op pootjes en oortjes.
Dus eindelijk!





Je kan hem in de webwinkel vinden!

15 opmerkingen:

  1. WAUWIE.....wat heb je weer leuke creaties gemaakt...helemaal TOP

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het nijlpaardje is gewoon te schattig voor woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is allemaal weer erg leuk en mooi!
    Ik heb dat boekje van Ana Paula ook, misschien maak ik ook nog wat, als het wil lukken dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is altijd zo'n gepriegel...maar het resultaat is super leuk! m'n dochter zag de foto's en keek me al smekend aan, dus misschien moet ik ook maar weer eens gaan priegelen!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die ringstaartmaki echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt, echt heel mooi!!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige...inspiratie...echt top...trouwens mijn moeder is ook met je uiltjes patroon aan het stoeien...heel leuk na het overlijden van mijn papa dat ze de moed op brengt om mee te haken ...bedankt voor compassion!!!
    H gr cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je een geweldige dingen! Ik heb je uiltjespatroon besteld via EchtStudio en heb al 2 uiltjes gemaakt, ze zijn zo schattig!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah! dat nijlpaard!! wat lief! ik ben verliefd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woh, tamara wat een super leuke dingen heb jij weer gemaakt en wat veel! Je bent goed bezig zeg ook met je uilpatroontjes, wat een super bedrag heb jij bijelkaar gehaald. Ik ben weer aan de slag gegaan, met de uiltjes. Gaat nog niet zo heel snel maar af en toe wat.

    en.........je bent de winnaar van mijn give away. Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke beestjes heb je toch weer gehaakt! :) Geweldig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen