zondag 7 november 2010

Leeuwarden en Super-cheque van Echt Studio!

Gister ben ik met mijn vriendin Carla van Snoopy's Crea gezellig een dagje naar Leeuwarden geweest!
Eerst zijn we naar de hobbybeurs in het WTC Expo geweest, prachtige dingen gezien en gekocht. Eigenlijk waren we al helemaal uitgeput, maar...
...De Holy Stitch MOEST natuurlijk wel bezocht worden!
Wat was het knetterdruk en reuzegezellig!
Dit is mijn buit;



De aluminiumdraden zijn iets nieuws. Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn sleutelhangers, aangezien het kettelen mij behoorlijk zwaar valt. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden en of het zal bevallen. Ook heb ik er weer prachtige miracle-beads bij gekocht, die ik al vaker gebruik bij mijn sleutelhangers. Zie hier. Ik ben helemaal gek op ze, omdat ze zo supervrolijk zijn en licht weerkaatsen.



En ja, toen was het wachten op het grote moment!
Kim en Tess van Echt Studio wilden mij graag een cheque overhandigen. Het is de opbrengst van wat zij hebben verdiend met mijn Uiltje-patroon, die ook hier bij Echt Studio wordt verkocht. Vervolgens hebben ze de opbrengst verdubbeld!!! Je kan hier hun verhaal lezen.
Ik was helemaal verbaasd, zoveel had ik niet verwacht!



Ik kreeg een cheque van €250,- overhandigd!!!
Ik ben echt ongelooflijk blij en Compassion en het project in Kenia natuurlijk ook!
Onwijs bedankt Kim en Tess!!!



In mijn webwinkel is het patroontje ondertussen ook al voor €443,85 verkocht, dus nu samen met dit bedrag al voor €693,85 verdiend, met alleen dit patroontje, voor het project van Compassion

23 opmerkingen:

  1. Wauw Gefeliciteerd , wat een prachtig bedrag, en wat een gezelllige spulletjes heb je gekocht, nu lekker uit rusten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow Tamara jij hebt een mooie dag gehad, heerlijk allemaal nieuwe spulletjes en het enorme bedrag voor Compassion, gefeliciteerd hoor. Ben heel benieuwd hoe de aluminiumdraden werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent geweldig!! Zoals je het allemaal voor elkaar hebt gebokst voor Compassion, echt respect!! En dan met steun van EchtStudio die het bij hun opgehaalde bedrag nog eens verdubbelden!! Ge-wel-dig gewoon!! :-D
    En allemaal nieuwe bollen katoen en spullen voor nieuwe sleutelhangers, volgens mij moeten we je blijven volgen om niks te missen van al dat moois wat jij maakt! ;-)
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig bedrag voor een prachtige bestemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig....bedrag, helemaal TOP
    En ik benieuwd wat je van al die leuke spulletjes gaat maken..

    Liefs klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!!! Wat een super bedrag!!!!!H.GR.
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de geweldige opbrengst! En altijd fijn om een eigen voorraadje in te slaan qua 'craft' materiaal!
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi bedrag! wat gaaf dat je met zoiets "simpels" iets heel moois voor je medemens kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat is leuk voor het project...gaaf dat ze het verdubbelden..
    groetjes fleurigefleur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een super bedrag!! erg gaaf...
    en je aankopen zijn ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hebben een leuke dag gehad he.
    Ik ben heel benieuwd wat jij er van gaat maken.
    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat. Wat klein begonnen is, is heel groot aan het worden allemaal door jou.
    Voor mij ben je "EEN GROTE DAME".
    dikke knuffel
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super zo'n fijne opbrengst. Zelf ben ik ook op de hobbybeurs geweest, daar washet ook erg gezellig.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe gaaf!

    Gefeliciteerd! Echt, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow! fantastisch! gefeliciteerd! dat is wel een hele geweldige afsluiting van een (zo te lezen) erg gezellige dag! geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo schat,

    ik ben trots op je, en wat fantastisch ook dat iedereen zo meedoet, -leeft.

    dikke kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend goed zeg!! Gefeliciteerd!! je aankopen zien er ook geweldig uit! Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super meid en wat veel!!!! onze dochter heeft vanmiddag drie patroontjes bij je besteld, ze vind het helemaal prachtig!!

    En wat zullen al die kinderen blij zijn, daar kunnen ze wat mee!

    Zaterdag ga ik naar de kreadoe, ben zo benieuwd....als ik dan jou buit zie....heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geen idee hoe het komt, maar ik ben dit blogje dus gewoon misgelopen...
    Wat een mooi buit heb je gevonden seg!

    en die cheque... SUPER goed gedaan!! De organisatie zal er ongelooflijk blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen