dinsdag 20 december 2011

De laatste kerstkaarten en de kaarten van Willem

Dit zijn dan de laatste kerstkaartsen voor dit jaar!
Nu maar snel gaan schrijven.

Ik vind dit zulke lieve stempeltjes, dat ik de kaartjes maar twee keer heb gemaakt.
De eerste heb ik twee keer hetzelfde gemaakt, dus laat ik er eentje zien.


Het zijn de Koeties clear stamps van Nellie Snellen.



Dit ongelooflijk schattige hertje is van Karen Middleton



En dan nu de creaties van Willem.
Zo knap!!!



Het was helaas een beetje een donkere dag met foto's maken.

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig geworden, super!
    Groeten, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei hebben jullie prachtige kaarten gemaakt!
    Super!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ze weer prachtig gemaakt!
    Ook Willem heeft ze fantastisch gemaakt, doe ik hem niet na zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die met die koetjes en hertjes....mag ik mijn adres mailen??? ....... je maakt vast vele mensen blij met zo'n leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die koetjes en dat hertje zijn heel lief! Willem kan er wat van zeg!! Hij heeft er talent voor! Heel mooie kaartjes hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan Willem super inkleuren! Hele leuke kerstkaarten. Je kunt zeker trots op hem zijn!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaarten, die stempeltjes zijn inderdaad te lief om te laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Gelukkig nieuw jaar voor enige tijd houden van je blog, heb ik de link naar mijn ontwerpen te volgen, ik hou van de handen van de gezondheid listemdesin vriend Voeg toe aan uw lijst van vrienden graag te bespreken, dan kunt u opnieuw d erg blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen