woensdag 14 december 2011

Kerstkaarten

Zoals ik gister al zei, had ik nog een aantal stempels ingekleurd liggen.
Daar ben ik gister lekker mee aan de gang gegaan.

Deze kaarten zijn gemaakt met digistamps van Mo Manning.




Bij de volgende kaart is een digistamp van Meljen's Design's gebruikt.
Wat een ongelooflijk schattig Uiltje!


Wat leuk om te doen! Maar wat een karwei ook, voordat je het eindelijk wat naar de zin hebt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, aangezien ik nog maar een paar keer eerder zo een beetje bezig ben geweest en dat is toch ook al heeeeel lang geleden. Ik heb nu wel de smaak te pakken!
Nu eerst weer kleuren!

Maar Willem wil eerst graag vandaag de kerstboom optuigen, dus dat moet toch echt het allereerst gebeuren. "Iedereen heeft hem al staan!", zei hij. Dus ja... dan moet je toch ?!...;-).

10 opmerkingen:

  1. Nou Tamara, dat is niet te zien dat je het nog maar een paar keer gedaan hebt, ziet er super uit!

    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara,

    Ik zag je mooie kaarten al op mijn groepshyve verschijnen, ze zijn super.
    Ik heb me meteen ook lid gemaakt van je blog, zodat ik hier ook alles wat kan volgen.
    Ik had een vermoeden dat het stempels van Mo Manning waren, maar dankt zei je blog weet ik het nu zeker.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel mooi uit, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je kaarten zijn héél erg mooi hoor! Die met het uiltje is superschattig!! Kleur je die in met potloden of een speciaal soort stiften?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi geworden.
    Leuk hoor,
    Gr Sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel mooi geworden. Ook een leuke combi van kleuren. Verslavend he. Tot morgen
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten, Tamara! Heel erg mooi, vooral die laatste! :-D
    Succes met je boom, wij gaan hem vandaag versieren.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tamara, waar koop jij je potloden en je doezelaars?

    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen