dinsdag 13 december 2011

Wat Haakseltjes en mijn eerste gemaakte Kerstkaarten.

Momenteel lukt het haken niet geweldig, heb behoorlijk last van mijn lijf momenteel...
Dus ik heb af en toe wat kleine dingetjes gemaakt.


De mooie sneeuwsterren uit Eline's Winterhuis en sterretjes en kransjes van Kookeridoo. Het patroon van het sterretje en het kransje kan je hier vinden.

Zo hangt alles bij elkaar. Ik wil nog een paar hangers met vilt en metaalfolie uit Eiline's Winterhuis erbij maken. Ik ben bezig met nog een aantal meer te maken, zodat ze ook in de kerstboom terugkomen.


Afwisselen werkt momenteel het beste. En overal niet te lang mee bezig zijn.
Dus ik ben ook af en toe lekker aan het kleuren met de Derwent Coloursoft potloden.
Heerlijk om te doen!!!
Willem vind het ook erg leuk trouwens, dus dat is wel erg gezellig.
Zodra er kaarten van zijn stempels gemaakt zijn, zal ik ze ook even laten zien.

Dit zijn mijn eerste kaarten.


Hierbij heb ik een digistamp van Mo Manning gebruikt.
Ik ben zo weg van haar digi's, geweldig mooi!
Dus daarvan verschijnen later nog meer kaarten. Heb al een aantal gekleurd liggen.

De volgende kaarten zijn gemaakt met digistamps van Eline Pellinkhof en je kan ze bij Cuddly Buddly kopen.



Ik vind het weer heerlijk om kaarten te maken!

Deze schitterende cupcakes wilde ik ook nog even laten zien.
Ze zijn gemaakt door iemand bij ons uit de kerk. Ze werden verkocht op een kerstmarkt.
Zijn ze niet prachtig! Echte kunstwerkjes!

5 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je lichaam niet wilt wat je geest wel wilt; heel veel beterschap!
    Je kerstornamentjes zijn mooi geworden, net als je kaartjes! Heerlijk hoor, lekker ontspannen kleuren, zeker als je kind meedoet!
    Die cupcakes zijn zeker mooi, erg kunstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie items staan er in je bericht! Je bent lekker crea geweest, Tamara! Leuk om te zien!
    En die cupcakes zijn ook prachtig! Haast zonde om op te eten... Hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte meid!...je 'winter-takken' zien er leuk uit met al die zelfgemaakte freubels!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal! Je kaarten zijn héél geslaagd, echt mooi! Hopelijk wil je lichaam snel weer mee met de plannen die je hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi allemaal! Ik zag dat je ook voor Eline had gehaakt, errug leuk!!! Ik blijf jouw uiltjes zo schattig vinden, maakt niet uit in welke kleur jij ze maakt.
    Beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen